וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכה עובד עם צרכים מיוחדים - וייכנס לשנה בכלא

עודכן לאחרונה: 17.7.2022 / 10:41

עובד שופרסל שהתעלל בעובד אחר והכה אותו באמצעות גליל קרטון, כשידיו קשורות בניילון נצמד, ייכנס ל-12 חודשי מאסר בפועל וישלם 10,000 שקל לנפגע. אמו של הנפגע התאכזבה מסכום הפיצויים הנמוך לדבריה: "זה כסף לגלידה או לפיצה, זה לא כסף שמסייע בשיקום שלו"

התעללות בחסר ישע בסניף שופרסל/עריכה: עמית שמחה

עובד שופרסל שהכה עובד עם צרכים מיוחדים ייכנס למאסר של שנה וישלם 10,000 שקל לנפגע - כך נגזר היום (ראשון) בבית משפט השלום בירושלים. לפני כשלוש שנים, התפרסם תיעוד בו צולם העובד, כאמל חמידאן, תושב בית ג'אלה, מכה עובד בסניף בגוש עציון באמצעות גליל קרטון, כשידיו קשורות בניילון נצמד.

סגן נשיא בית משפט לתעבורה בבית משפט השלום בירושלים, השופט יהושע צימרמן, גזר על הנאשם 12 חודשי מאסר בפועל, שלוש שנות מאסר על תנאי ותשלום פיצויים. השופט צימרמן אמר כי סכום הפיצוי "אמור לשקף את המשמעות הסימבולית של הפגיעה".

תיעוד התעללות בשופרסל. ללא קרדיט, אתר רשמי
תיעוד אירוע האלימות, 2019/אתר רשמי, ללא קרדיט

אימו של העובד שהותקף על ידי עובדי סניף שופרסל הביעה את אכזבתה מגזר הדין ומסכום הפיצויים הנמוך לדבריה. "אלפים שקלים זה לא כסף שמסייע בשיקום שלו, זה כסף לגלידה או לפיצה", טענה. "הוא חייב שיהיה לו בסיס, זה קשה לו לעבוד". היא ציינה כי היא מפצירה בו ללכת לעבוד כי לדבריה "ילדים כאלה צריכים לעבוד". "רציתי שהוא יהיה עצמאי", שיתפה, "אנחנו לא נהיה פה לנצח".

העובד שמתועד בסרטון הפיץ ב-2019 סרטון שבו הוא מתנצל על המעשים ומסביר כי נעשו כבדיחה ללא כוונה לפגוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully