וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתעללות בעובד בסניף שופרסל: מעצרו של חשוד נוסף הוארך ביום

הדיון בעניינו של תושב מזרח י-ם, החשוד במעורבות בהתעללות בעובד בעל צרכים מיוחדים, נערך בבית משפט השלום בבירה. פרקליטו: הוא טוען אין לו קשר לאירוע. אתמול הוארך מעצרם של שלושה חשודים נוספים בפרשה בשלושה ימים, שלאחריהם ישוחררו בתנאים מגבילים

התעללות בחסר ישע בסניף שופרסל/עריכה: עמית שמחה

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (רביעי) ביום אחד את מעצרו של חשוד נוסף ממזרח ירושלים שנעצר אתמול בחשד למעורבות בהתעללות בעובד בסניף שופרסל בגוש עציון. עו"ד עאטף פרחאת, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד, מסר כי "מדובר בעובד שעובד במשך תקופה ארוכה בסופר ומעולם לא היו כלפיו תלונות. העובד מכחיש את החשדות וטוען כי אין לו קשר לאירוע. אנו מצפים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם והוא ישוחרר לביתו".

אתמול הוארך בשלושה ימים מעצרם של שלושה חשודים נוספים בפרשה. בתום שלושת הימים, החשודים צפויים להשתחרר בתנאים מגבילים. החשודים נעצרו בעקבות תיעוד בו נראה אחד העובדים בסניף שופרסל במועצת גוש עציון קשור עם ניילון נצמד, בעוד עובד אחר שואל אותו שאלות. נציג המשטרה אמר בדיון הארכת המעצר אתמול כי הם חשודים בכמה מקרים של התעללות, במהלכם ניצלו העצורים את היותו של הקורבן בעל צרכים מיוחדים. "אני לא יודע להגיד אם זה על רקע גזעני או לא אבל זה צורם וזה פוגע, והעלו את התמונה של אותו אדם לרשת ועשו צחוק מאותו אדם בצורה מבישה", הוסיף נציג המשטרה.

תיעוד התעללות בשופרסל. ללא קרדיט, אתר רשמי
"עשו צחוק מאותו אדם בצורה מבישה". צילום מסך מתוך הסרטון/אתר רשמי, ללא קרדיט

נציג המשטרה אמר בדיון אתמול כי הם חשודים בכמה אירועים, אך עם זאת, אחד מהם לא נראה באף אחד מהסרטונים המתעדים את התקריות. עוד אמר נציג המשטרה כי במסגרת החקירה נחקרו חשודים נוספים באזהרה, אך לא בחשד לתקיפת חסר ישע. השופט קבע כי ישנו חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות ועילה של שיבוש, אך דחה את העילה למסוכנות.

העובד שמתועד בסרטון הפיץ סרטון שבו הוא מתנצל על המעשים ומסביר כי נעשו כבדיחה ללא כוונה לפגוע. בתוך כך מסר עו"ד מחמוד רבאח, שמייצג את אחד החשודים בפרשה, כי "מדובר בצעיר ללא עבר פלילי שעובד בסופר. הצעיר מכחיש את כל המיוחס לו ולטענתו שמו שורבב לפרשה. אנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את גרסתו ותסיים את החקירה בהקדם".

(עדכון ראשון: 10:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully