וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר שלושה חשודים בהתעללות בסניף שופרסל

השלושה צפויים להשתחרר לאחר מכן בתנאים מגבילים. נציג המשטרה אמר בדיון כי גם חשודים נוספים נחקרו באזהרה במסגרת הפרשה, אך לא בחשד לתקיפת חסר ישע. הפרשה פרצה ביום חמישי שעבר, בעקבות סרטון שהופץ ובו נראה עובד המקום קשור ברצועת ניילון

התעללות בחסר ישע בסניף שופרסל/עריכה: עמית שמחה

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שלישי) בשלושה ימים את מעצרם של שלושה חשודים בהתעללות בחסר ישע ובתקיפה בסניף שופרסל בגוש עציון, ולאחר מכן, הם צפויים להשתחרר בתנאים מגבילים.

השלושה נעצרו בעקבות תיעוד בו נראה אחד העובדים בסניף שופרסל במועצת גוש עציון קשור עם ניילון נצמד, בעוד עובד אחר שואל אותו שאלות. נציג המשטרה אמר בדיון הארכת המעצר כי הם חשודים בכמה מקרים של התעללות במהלכם ניצלו העצורים את היותו בעל צרכים מיוחדים. "אני לא יודע להגיד אם זה על רקע גזעני או לא אבל זה צורם וזה פוגע והעלו את התמונה של אותו אדם לרשת ועשו צחוק מאותו אדם בצורה מבישה", הוסיף נציג המשטרה.

תיעוד התעללות בשופרסל. ללא קרדיט, אתר רשמי
השופט קבע כי ישנו חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות/אתר רשמי, ללא קרדיט

המשטרה ביקשה להאריך את המעצר בשבעה ימים. עוד אמר הנציג כי במסגרת הפרשה נחקרו חשודים נוספים באזהרה, אך לא בחשד לתקיפת חסר ישע. השופט קבע כי ישנו חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות ועילה של שיבוש, אך דחה את העילה למסוכנות.

נציג המשטרה אמר כי הם חשודים בכמה אירועים, אך עם זאת, אחד מהם לא נראה באף אחד מהסרטונים המתעדים את התקריות. עוד אמר נציג המשטרה כי במסגרת החקירה נחקרו חשודים נוספים באזהרה, אך לא בחשד לתקיפת חסר ישע.

העובד שמתועד בסרטון הפיץ סרטון שבו הוא מתנצל על המעשים ומסביר כי נעשו כבדיחה ללא כוונה לפגוע. בתוך כך מסר עו"ד מחמוד רבאח, שמייצג את אחד החשודים בפרשה, כי "מדובר בצעיר ללא עבר פלילי שעובד בסופר. הצעיר מכחיש את כל המיוחס לו ולטענתו שמו שורבב לפרשה. אנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את גרסתו ותסיים את החקירה בהקדם".

(עדכון ראשון: 14:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully