וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיכוב במשפט "נוכל הטינדר": "סעיף האישום במוקד חקירה פלילית מתנהלת"

עודכן לאחרונה: 15.7.2022 / 13:06

בית המשפט החליט לדחות את הדיון בעניינו של סיימון לבייב (שמעון חיות) בטענה כי על אחד מסעיפי האישום מתנהלת חקירה פלילית. עם זאת, ההודעה על כך הגיעה רק כשעה לפני תחילת הדיון. עורך דינם של משפחת לבייב תקף: "הפרקליטות חוברת לנאשם ומסייעת לו"

סיימון לבייב "נוכל הטינדר". צילום מסך ערוץ 12, צילום מסך
"נוכל הטינדר". סיימון לבייב/צילום מסך, צילום מסך ערוץ 12

הקראת כתב האישום נגד "נוכל הטינדר" סיימון לבייב (שמעון חיות) ואביו בהליך פלילי פרטי שהגישה משפחת לבייב כנגדם הייתה אמורה להתקיים היום (חמישי). עשרה סעיפי אישום בכתב האישום, עשרה סעיפים נגד סיימון לבייב ואחד נגד אביו. פרקליטות המדינה שלחה מכתב לפני הדיון, שבו ביקשה שלא לדון באחד מהסעיפים בטענה כי סביב אישום זה מתנהלת חקירה.

בתגובה לכך, עורך הדין של משפחת לבייב, גיא אופיר, הביע זעם, בריאיון לכלי התקשורת לפני הדיון אמר: "לפני כשעה קלה, הפרקליטות הגישה הודעה לבית המשפט, וצר לי להגדיר את זה כהידחפות של הפרקליטות לתיק. מבקשים לעכב את ההקראה היום בטענה שהם גם יגישו כתב אישום". המשיך עורך הדין, "משפחת לבייב הגישה תלונה למשטרה לפני חמש שנים, עכשיו שעתיים לפני דיון מודיעה הפרקליטות שהיא מבקשת לעצור כי גם היא רוצה להגיש כתב אישום?".

רותי לבייב יליזרוב. ראובן קסטרו
תובעת את "נוכל הטינדר". רותי לבייב יליזרוב/ראובן קסטרו

בהודעה ששלחה הפרקליטות לבית המשפט נכתב כי "העובדות המפורטות באישום התשיעי הינן במוקד חקירה פלילית המתנהלת נגד סיימון לבייב. לאור זאת, המדינה מבקשת מבית המשפט שלא לדון באישום עד לקבלת החלטה על ידי הפרקליטות בסיום החקירה". בתחילת הדיון עורך הדין של לבייב, יקי קהן, טען כי במקביל להליך זה נערכת מ-2017 חקירה על הונאה בנוגע למקרים אחרים, חלקם קשורים לקובלנה שמתנהלת כעת. עורך הדין הפציר בבית המשפט לדחות את הדיון, בעקבות בקשת הפרקליטות.

עורך הדין של משפחת לבייב תקף: "כבר חמש שנים עובדים במשטרה ובפרקליטות על התיק. האדם הזה הוא השגריר המוכר ביותר של מדינת ישראל ומחריב את שמם הטוב של התובעים ושל מדינת ישראל. שעה וחצי לפני הדיון הפרקליטות מבקשת לשהות את התיק או חלקו. בעולם מתוקן לא היה צורך בתביעה אזרחית. הפרקליטות חברה לנאשם וסייעה לו לצאת מתיק".

"הניסיון לבקש עיכוב הליכים הוא ניסיון העוזר לנאשם ולא מתקבל על דעתי", המשיך אופיר. "עכשיו שעה וחצי לפני דיון? למה לא אתמול? למה לא לפני חודש?". לבסוף, השופט החליט לדחות את הדיון, שנקבע ל-24 בנובמבר. הסנגורים יוכלו להגיש את טענותיהם לפרקליטות עד 22 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully