וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן הצדיע למפכ"ל על המבצע לאבטחתו; המשטרה נערכת ליום האחרון לביקור

עודכן לאחרונה: 14.7.2022 / 23:40

שבתאי התייחס להיערכות המשטרה עד עזיבת ביידן: "אסור לנו להוריד את מדרג הכוננות והדריכות שלנו עד להמראתו של הנשיא לסעודיה". מחר ייפגש ביידן עם אבו מאזן ויבקר במזרח ירושלים, כך שהשיבושים בבירה יימשכו | הרחובות שייחסמו לתנועה

בווידאו: כהוקרה על המבצע לאבטחתו: הנשיא ביידן הצדיע למפכ"ל שבתאי/צילום: דוברות המשטרה

המפכ"ל קובי שבתאי התייחס הערב (חמישי) למבצע לאבטחתו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בישראל, לקראת יומו האחרון של הביקור מחר ואמר כי "אסור לנו להוריד את מדרג הכוננות והדריכות שלנו עד להמראתו של הנשיא לסעודיה. המוכנות לכל התרחישים נמשכת ומחר צפוי לנו יום נוסף ומאתגר".

קודם לכן, במהלך ביקור ביידן בטקס פתיחת המכביה, הוא הצדיע לשבתאי על מבצע האבטחה "כהוקרה על פועלו", לאחר שראש הממשלה יאיר לפיד והנשיא יצחק הרצוג הצביעו על שבתאי ועל סגנו.

מפכ"ל המשטרה, מאבטח את נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בטקס המכביה בירושלים.. דוברות משטרת ישראל
במהלך הביקור, הצדיע ביידן לשבתאי על מבצע האבטחה. מפכ"ל המשטרה/דוברות משטרת ישראל

מחר ייסע ביידן לשטחי הרשות הפלסטינית וייפגש עם אבו מאזן. עוד קודם לכן יבקר בבית חולים פלסטיני במזרח ירושלים, כך שגם מחר צפויים שיבושים בבירה. בשעות הבוקר ייסגרו לתנועה הרחובות יצחק קריב, אגרון בשני הכיוונים, שלמה המלך, שדרות הצנחנים, חיל הנדסה, חיים בר-לב, שד' האוניברסיטה ויצחק הנדיב.

בהמשך, ייסגרו הרחובות יצחק הנדיב, שד' האוניברסיטה, בר-לב, הצנחנים, שלמה המלך, קריב, חטיבת ירושלים ודרך חברון בשני הכיוונים עד מעבר רחל.

ביידן בטקס המכביה באיצטדיון טדי 14 ביולי 2022. רויטרס
ביידן הצהיר כי יקדם את פתרון שתי המדינות. ג'ו ביידן/רויטרס

היום נועד ביידן עם לפיד והשניים חתמו על "הצהרת ירושלים". ביידן הצהיר כי יקדם את פתרון שתי המדינות. לאחר מכן הגיע לבית הנשיא, שם נועד עם נתניהו וקיבל מהרצוג את עיטור הנשיא. את הערב חתם בטקס פתיחת המכביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully