וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקח ממשפחת בנט: לפיד ורעייתו התנצלו בפני שכניהם על סידורי האבטחה

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 11:44

ראש הממשלה ואשתו העבירו מכתב לתושבי שכונת רמת אביב שבה ממוקם ביתם הפרטי ובו ביקשו סליחה על "על חוסר הנוחות עקב סידורי האבטחה". בעקבות ההודעה, שכנים הביעו תמיכה: "הצלחתך - תקוות המדינה". בתחילת השבוע עברו השניים לדירת צוות האבטחה הסמוכה למעון הרשמי בבלפור

בווידאו: הצהרות של לפיד ומקרון בארמון האליזה בצרפת/צילום: רויטרס

ראש הממשלה יאיר לפיד ורעייתו ליהיא העבירו מכתב לתושבי שכונת רמת אביב בתל אביב בו התנצלו על ההפרעות בשגרת חייהם בעקבות כניסתו לתפקיד, שמלווה בדרישות אבטחה קפדניות יותר סביב ביתו. "אנו מתנצלים מאוד על חוסר הנוחות והקושי שנגרם לכם עקב סידורי האבטחה", כתבו לשכנים. "מאמצים רבים נעשים כדי לתאם הצורך הביטחוני מול המשך שגרת החיים בשכונה שלנו".

"אנחנו מקיימים שיח מול גורמי האבטחה על מנת להפחית ולצמצם עד כמה שניתן את המגבלות", הוסיפו. "אנו מבקשים את סליחתכם ומודים לכם על ההבנה לאור השינויים שעוברים על השכונה. מאחלים לכולנו ימים טובים ושקטים".

יאיר לפיד יו"ר יש עתיד ואשתו ליהיא לפיד מצביעים בבחירות 2015, קלפיות נפתחו. תל אביב 17 במרץ, 2015. יותם רונן
"מודים לכם על ההבנה". יאיר וליהיא לפיד מחוץ לביתם/יותם רונן

באחת מקבוצות הוואטסאפ של השכונה הביעו התושבים תמיכה בלפיד. "אנו מקווים שאי הנוחות תימשך ותימשך. הצלחתך תקוות המדינה", כתב אחד מהם לאחר שנשלח המכתב. "מוכנים להמשיך לסבול", כתב אחד אחר.

עוד בוואלה!

בג"ץ נגד המדינה בעקבות ההתייחסות לביתו של בנט כמעון רשמי: "ללכת עם ולהרגיש בלי"

לכתבה המלאה
ביתו של יאיר לפיד ברמת אביב, פברואר 2015. ראובן קסטרו
בית משפחת לפיד ברמת אביב/ראובן קסטרו
המכתב ששיגרו ליהיא ויאיר לפיד לשכנים ברמת אביב. צילום מסך, אתר רשמי
מכתב הזוג לפיד/אתר רשמי, צילום מסך

בתחילת השבוע עברו בני הזוג לדירת צוות האבטחה של שב"כ הסמוכה למעון הרשמי בבלפור. במעון עצמו עדיין מתקיימים שיפוצים, ובסיומם הם צפויים לעבור אליו. אך גם בביתו של לפיד בתל אביב נדרשים שינויי אבטחה כתוצאה מהתפקיד החדש. "ראש שב"כ הדגיש כי הוצאות שדרוג האבטחה המתחייבות בתקן שב"כ בביתו של לפיד בתל אביב יהיו הכרחיות ומינימליות, תוך התחשבות ומינימום פגיעה בשגרת החיים של השכנים המתגוררים בסמוך", המסר לאחר פגישה בין לפיד וראש הארגון רונן בר.

השכנים של יאיר וליהיא לפיד בקבוצת הווצאפ מאחלים הצלחה. צילום מסך, אתר רשמי
התכתבות בקבוצת השכנים/אתר רשמי, צילום מסך

המכתב של בני הזוג מגיע לאחר שקודמו בתפקיד, נפתלי בנט, החליט להישאר בביתו ברעננה ולא לעבור לבלפור. הבחירה גררה תלונות מצד השכנים, שטענו כי סידורי האבטחה משבשים את חייהם. בשבוע שעבר, עם סיום כהונתו, הוסר המחסום שהוצב בכניסה לרחוב בו מתגורר בנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully