וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בבאר שבע: אישה בת 70 נמצאה מתה, בנה בן ה-40 נעצר

עודכן לאחרונה: 2.7.2022 / 11:40

בסביבות השעה 20:00 בערב, הבן הזעיק את מד"א לרחוב מבצע עובדה בעיר. חובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום זיהו את האישה עם חבלה בפניה, ונאלצו לקבוע את מותה במקום. לאחר מכן הגיעו למקום שוטרים, שעצרו את בנה של האישה. החקירה נמשכת

חשד לרצח בנתיבות, 14 באפריל 2021. יניר יגנה
אמבולנס מד"א, אילוסטרציה/יניר יגנה

אישה כבת 70 נמצאה מתה אמש (שישי) מחוץ לדירתה בבאר שבע - בנה, כבן 40, נעצר בחשד לרציחתה לאחר שהזעיק את מד"א למקום. הוא יובא בצאת השבת לדיון בבית המשפט. גופת האישה הועברה למכון לרפואה משפטית.

בסביבות השעה 20:00 בערב, הבן הזעיק את מד"א לרחוב מבצע עובדה בעיר. חובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום זיהו את האישה עם חבלה בפניה, ונאלצו לקבוע את מותה במקום. לאחר מכן הגיעו למקום שוטרים, שעצרו את בנה של האישה. חוקרי המשטרה אוספים עדויות וסורקים במקום אחר ראיות.

מוקדם יותר אירעו שורת אירועי ירי בחברה הערבית. אחיו של ראש מועצת בית ג'ן לשעבר נורה למוות בשטח היישוב שבגליל העליון. הנרצח הוא בסאם קבלאן, בן 40. גבר נוסף נפצע קשה באירוע, ופונה לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה. המשטרה חוקרת את הנסיבות.

שעות לאחר המקרה, צעיר בן 28 נורה למוות בבענה שבגליל. צוותים של טיפול נמרץ חיאן טיפלו בצעיר, עלי חסארמה תושב המקום, והוא פונה למרכז הרפואי לגליל במצב אנוש. כעבר זמן קצר קבעו הרופאים את מותו.

קרוב לשעה חצות, בן 27 מהיישוב ג'דיידה מכר שבגליל המערבי נורה ונפצע בפלג גופו התחתון. צוותי טיפול נמרץ חייאן הגדירו את מצבו כבינוני והעבירו אותו לטיפול בחדר ההלם במרכז הרפואי לגליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully