וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עודכן על השביתה: ניסה לפרוץ לבית - ונתקל במורה שלא הלך לבית הספר

עודכן לאחרונה: 29.6.2022 / 16:36

צעיר ניסה לפרוץ לבית של מורה בנתיבות בשעות הלימודים, אך עקב השביתה במערכת החינוך השניים נתקלו אחד בשני, ובעל הבית הבריח את הפורץ. המורה, סיפר על המקרה בקבוצת וואטסאפ השכונתית: "טיפש! אם היה בודק היה יודע שיש שביתה"

ניסה לפרוץ לבית המורה - שהיה בבית בגלל השביתה/מערכת וואלה

צעיר ניסה לפרוץ השבוע לביתו בנתיבות של מורה במהלך שעות הלימודים. עם זאת, הצעיר ככל הנראה לא עודכן בשביתה במערכת החינוך, והמורה שנשאר בביתו נתקל בפורץ והצליח להבריח אותו מהבית. המורה שיתף על המקרה בקבוצת הוואסטסאפ השכונתית, שבה חבר ואמר "טיפש! אם רק היה בודק ויודע שיפה בן דויד עשתה שביתה היום".

הפורץ הגיע אל ביתו של המורה באחת השכונות החדשות בנתיבות וניסה לפרוץ את התריס החשמלי, אך בעל הבית שמע את הניסיון וצעק לעברו. כשהבין הצעיר שיש מישהו בבית פתח בריצה, נמלט מהמקום וקפץ מעל החומה מסביב למבנה.

אילוסטרציה פריצה לבית. ShutterStock
"אם רק היה בודק ויודע שיפה בן דויד עשתה שביתה היום". אילוסטרציה של פורץ/ShutterStock

בתחילת החודש פתחה הסתדרות המורים בסבב עיצומים, עקב פערים בנושא השכר ובקשת האוצר לשנות את לוח החופשות. במסגרת הסבב, החלו הלימודים בגני הילדים, בתי הספר וחטיבות הביניים בשעה 10:00, כל יום במחוז אחר, כשהשיבושים הנרחבים נועדו להפעיל לחץ על משרד האוצר להגיע להסכם שכר עוד לפני סיום שנת הלימודים. בהמשך הושבתו הלימודים בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים ובאולפנים באופן גורף ולמשך ימים שלמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully