וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בחקירת רצח ספיר נחום: אחיו של בן זוגה לשעבר שוחרר למעצר בית

עודכן לאחרונה: 23.6.2022 / 13:14

בבית המשפט השלום בעכו ביקשה המשטרה את שחרורו של עלאא חלאילה, אחיו של החשוד ברצח ספיר נחום. הוא נעצר תחילה בחשד למעורבות במעשה ושוחרר בערבות של 15 אלף שקלים. הוא ישהה במעצר בית בכפר קרע בפיקוחה של אחותו ונאסר עליו ליצור קשר עם כל המוערבים בפרשה, בינהם אחיו

בווידאו: אחיו של החשוד המרכזי ברצח ספיר נחום שוחרר למעצר בית/צילום: יואב איתיאל

המשטרה ביקשה היום (חמישי) את שחרור של עלאא חלאילה, אחיו של החשוד ברצח ספיר נחום. חלאילה נעצר תחילה בחשד למעורבות במעשה והיום בבית המשפט השלום בעכו שוחרר בערבות של 15 אלף שקלים. הוא ישהה במעצר בית בכפר קרע בפיקוחה של אחותו בת ה-35 ולפי ההסכם בין סנגורו, עו"ד אביעד חייט, ונציג ימ"ר חוף, הוא יצא מהמעצר לקבלת טיפולי הדיאליזיה שלו במכון בעיר.

השופט בדיון אסר על חלאילה ליצור קשר עם המוערבים בפרשה, בינהם אחיו וולאא חלאילה, במשך שישה חודשים. מעצרו של בן זוגה לשעבר של נחום הוארך עד יום ראשון, ובכוונת המשטרה לבקש להאריך את מעצרו ב-12 ימים נוספים. "הפנימו את מה שטענתי מלכתחילה - יש לו אליבי מוצדק", מסר עו"ד חייט המייצג את עלאא חלאילה, אסיר ברישיון שהיה שפוט ל-20 שנה ושוחרר בשנה שעברה.

"המשפחה קיבלה בהלם את ההחלטה", אמרה לוואלה! עדן נחום, אחותה של ספיר נחום. "אני מתכוונת לגשת לתחנת המשטרה כדי לקבל פרטים נוספים על ההתפתחות הזו ומשמעויותיה לחקירת הרצח", הוסיפה.

ספיר נחום. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
נחום/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

דודתה של נחום, הודיה טל, אמרה בשיחה עם וואלה! כי היא גילתה על שחרורו של החשוד דרך התקשורת. "לא הבנתי איך מערכת המשפט איפשרה כזה דבר. כל הזמן טוענים שיש חשודים,אבל איפה הם? אנחנו לא יודעים מה קורה בגלל צו איסור הפרסום", אמרה. "אנחנו עדיין מנסים לעכל את זה. פרצתי בבכי בבוקר ונשברתי ליד הילדה שלי. הגעגועים לא מרפים".

נחום נעדרה זה 12 ימים ובתום ימי החיפושים גופתה של נחום אותרה סמוך ליישוב איבטין שבצפון. היא זוהתה בתום הליך ארוך שנערך במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

"אנחנו לא יכולים לעכל את זה, כואבים נורא", אמרה האם לאחר שקיבלה את הבשורה הקשה. דודתה, הודיה טל, סיפרה בדמעות: "קיבלנו בשורה שלא ציפינו לה. אנחנו כואבים, היא לא איתנו יותר ואין יותר מה להגיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully