וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כואבים נורא": הנרצחת ספיר נחום הובאה למנוחות

עודכן לאחרונה: 14.6.2022 / 19:07

ההלוויה נערכה בבית העלמין החדש בעכו. גופתה של נחום אותרה סמוך ליישוב איבטין שבצפון בתום 12 ימי חיפוש. היא זוהתה אתמול, בתום הליך ארוך שנערך במכון לרפואה משפטית באבו כביר. "אנחנו לא יכולים לעכל את זה, כואבים נורא", אמרה האם לאחר שקיבלה את הבשורה הקשה

בווידאו: הלווית ספיר נחום בבית העלמין בעכו/צילום: שלומי גבאי

הלווייתה של ספיר נחום שנחשד כי נחטפה ונרצחה בידי בן זוגה לשעבר נערכה היום (שלישי) בבית העלמין בעכו.

אמה של נחום, סוזי, מררה בבכי טרם ההלוויה, אליה הגיעו עשרות בני אדם. "רצחו לי את הילדה היפה שלי. הלכה לי הילדה. קשה לי בלעדייך, את בכל פינה בבית", אמרה. "את היית הילדה הכי קטנה בבית. זהו, לא נראה אותה יותר. למה אלוהים? היא היתה ילדה טובה שלא יוצאת מהבית. לא נראה אותה יותר צוחקת. זה רצח אכזרי".

הלווית ספיר נחום, בית העלמין, עכו 14 ביוני 2022. שיר תורם, פלאש 90
אמה של נחום בהלוויה, היום/פלאש 90, שיר תורם
הלווית ספיר נחום, בית העלמין, עכו 14 ביוני 2022. יואב איתיאל
"את היית החיים של הבית", שמעון, דודה של נחום/יואב איתיאל

"לא ראיתי את הילדה שלי", הוסיפה, בהתייחסה לכך שלא התאפשר למשפחה להשתתף בהליך הזיהוי. "אני רוצה לראות אותה. הלכת ככה מהר, בין הידיים שלי. מהר הלכת, אמא של הילדים שלך. לא תהיה לנו יותר ספיר".

גם דודה שמעון אבוטבול ספד לה. "את היית החיים של הבית", אמר. "אני יכול להבטיח לך, המשפחה הקרובה, נעשה הכל כדי שהילדים יגדלו באושר ונעזור להם בכל בצורה מכובדת".

הלווית ספיר נחום, בית העלמין, עכו 14 ביוני 2022. שלומי גבאי
אחותה של נחום בהלוויה, היום/שלומי גבאי

גופתה של נחום אותרה סמוך ליישוב איבטין שבצפון בתום 12 ימי חיפוש. היא זוהתה אתמול, בתום הליך ארוך שנערך במכון לרפואה משפטית באבו כביר. "אנחנו לא יכולים לעכל את זה, כואבים נורא", אמרה האם לאחר שקיבלה את הבשורה הקשה. דודתה, הודיה טל, סיפרה בדמעות: "קיבלנו בשורה שלא ציפינו לה. אנחנו כואבים, היא לא איתנו יותר ואין יותר מה להגיד".

אחותה עדן אמרה בקול חנוק כי היא מקווה "שמי שיצטרך לשלם על זה ישלם ובגדול. הימים האחרונים היו מאוד קשים. לא היה לנו באמת ספק שהיא תהיה בחיים, וטעינו. אין לנו מה להגיד לילדים שלה, הם מתגעגעים וממחפשים דמות אמהית, אני מאמינה שהם מבינים שספיר לא תחזור". עדן תיארה את אחותה ואמרה כי היא "הייתה אדם מאוד שמח, עם שמחת חיים שלא הייתה לאף אחד בעיני. אישה חזקה, לא חושבת שהכרתי אישה חזקה כמוה. הילדים שלה נותנים לנו כוחות".

ספיר נחום. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
נחום/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

בית המשפט האריך אתמול בשמונה ימים את מעצרו של וואלא ג'מאל רובין חלאילה בן ה-34, בן זוגה לשעבר של נחום, עד ליום שלישי הבא. גם אחיו, עלאא חלאילה, נעצר בחשד למעורבות במעשה, ומעצרו הוארך היום בשבוע, עד ליום ראשון הבא.

"לאחר שעיינתי במסמכים, החשד הסביר כנגד החשוד התחזק באופן משמעותי", קבעה השופטת ביחס לחשוד המרכזי, ופסקה כי יש חשש לשיבוש השיבוש החקירה. המשטרה החמירה את החשדות המיוחסים לו לחטיפה ורצח. זאת, אחרי שאתמול נמצאה גופה באזור החיפושים אחרי הצעירה הנעדרת. בעוד המאמצים לזיהוי הגופה נמשכים, המשפחה הגיעה היום למכון לרפואה משפטית באבו כביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully