וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוביץ נגד רינאווי זועבי: אנחנו לא בקשר איתה, התנהגותה נבזית

עודכן לאחרונה: 23.6.2022 / 9:36

יו"ר מרצ תקף את חברת הכנסת הסוררת, בעקבות פרישתה וחזרתה לקואליציה בחודש שעבר ולאחר שהתנגדה להעברת חוק נוסף במליאה. לדבריו, מעשיה פגעו בחברה הישראלית והערבית. "ואפילו בחיים הפוליטיים, כשאנשים עושים דברים לא הגונים - זה באמת עבר את כל הקווים האדומים"

יו"ר מרצ ניצן הורוביץ תקף הבוקר (חמישי) את חברת מפלגתו, ג'ידא רינאווי זועבי, על רקע פרישתה מהקואליציה בחודש שעבר, ולאחר מכן ההחלטה לחזור אליה, אך לא להישמע למשמעת הקואליציונית בהצבעות. "למרצ אין קשר לאישה הזו", אמר. "זו התנהגות נבזית, היא פגעה בחברה הישראלית והערבית".

"זאת התנהגות נבזית ודבר שלא הגון, ואפילו בחיים הפוליטיים כשאנשים עושים דברים לא הגונים אני חושב שזה מעשה שבאמת עבר את כל הקווים האדומים, מעשה בזוי", אמר הורוביץ בריאיון בגל"צ, לאחר שרינאווי זועבי הצביע נגד חוק נוסף במליאה. יו"ר מרצ לקח את האחריות הכנסתה לרשימה, והסביר: "אין ספק שאני אחראי, אבל זה לא עניין של תיחזוק המפלגה, וגם אנשים אחרים הבינו שזה עניין יותר עמוק. אני לא הולך לעשות ניתוחים פסיכולוגיים. היא איבדה את הדרך ונקטה בפעולות פסולות לחלוטין".

ח"כ ג'ידא רינאווי זועבי. ראובן קסטרו
"למרצ אין קשר לאישה הזו". רינאווי זועבי/ראובן קסטרו

מוקדם יותר השבוע הודיעה חברת הכנסת הודיעה כי לא תתמודד בבחירות הקרובות לכנסת. לדבריה, היא הייתה "האבן הקשה בקואליציה הזו", ואם הייתה מתפטרת, חברת הכנסת שהייתה מגיעה במקומה "הייתה מצביעה בעד תקנות יהודה ושומרון".

בחודש שעבר הודיעה ח"כ זועבי על פרישתה מהקואליציה, אולם כעבור מספר ימים חזרה בה בתום פגישה שקיימה עם ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד, ופגישה מורחבת שבה השתתפו גם השר עיסאווי פריג', השר חמד עמאר וראשי רשויות מהחברה הערבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully