וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרניות עיניו של הנרצח בפיגוע בתל אביב הושתלו אצל שתי נשים: "תרומתו האחרונה לחברה"

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 12:31

קרניות עיניו של איתם מגיני, שנרצח פיגוע ירי בחודש אפריל, הושתלו באישה בת 55 ואישה נוספת בת 75, והשיבו להן את מאור עיניהן. מגיני היה חתום על כרטיס אדי, ולאחר מותו ביקשו הוריו, איריס ואייל, לכבד את בקשתו ולהציל חיים

בווידאו: הלוויתם של תומר מורד ואיתם מגיני שנרצחו בפיגוע בתל אביב/צילום: יותם רונן

קרניות עיניו של איתם מגיני, שנרצח בפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב בחודש אפריל, הושתלו בהצלחה. השתלת הקרניות השיבלה למושתלות, אישה בת 55 ואישה נוספת בת 75, את מאור עיניהן.

איתם מגיני היה חתום על כרטיס אדי. אחרי מותו בפיגוע ביקשו הוריו, איריס ואייל מגיני, לכבד את בקשתו ולהציל חיים. "זו תרומתו האחרונה של איתם מגיני לחברה בישראל", אמרו ההורים.

איתם מגיני, נהרג בפיגוע הירי, דיזנגוף תל אביב. אינסטגרם, צילום מסך
"זו תרומתו האחרונה", איתם מגיני/צילום מסך, אינסטגרם

ההשתלות בוצעו בבתי החולים איכילוב שבתל אביב וסורוקה שבבאר שבע. קרנית אחת הושתלה באשה בת 55, מיטרה ישרים, מראשון לציון, שהיא גם מושתלת כליה מלפני 25 שנה ומספרת כי ילדה שתי בנות אחרי השתלת הכליה. כעת, לאחר השתלת הקרנית היא שבה לראות בעין ומודה מקרב ליבה למשפחה.
קרנית שניה הושתלה באשה בת 75, ליובוב קוסטרקיון, אשר מודה למשפחה על כך שהעניקה לה מאור עינים.

איתם מגיני, בן ה -27, תומר מורד, בן 28, וברק לופן, בן 35, נרצחו בפיגוע הירי ב"אילקה בר" ברחוב דיזנגוף ב-7 באפריל. מגיני ומורד היו חברים טובים מכפר שבא שהגיעו אל הבר יחד. השניים נקברו זה לצד זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully