וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדינה מדממת: 7 בני אדם, יהודים וערבים, נרצחו במהלך הסופ"ש

עודכן לאחרונה: 20.6.2022 / 12:12

כמות חריגה של מקרי אלימות רצחניים אירעו בסוף השבוע ברמת גן, קרית אתא, אשקלון, כפר קרע, נחף וקרית טבעון. הרקע למקרי הרצח - שאירעו הן בחברה היהודית והן בחברה הערבית - הוא יריבויות בין עבריינים, פעולות נקמה וסכסוכים משפחתיים

זירת הירי בקריית אתא, 18 ביוני 2022/יואב איתיאל

סוף שבוע רווי במקרי אלימות קשים במהלכו נרצחו שבעה בני אדם בצפון, במרכז ובדרום, עם נרצחים מהחברה הערבית והחברה היהודית. הרקע למקרים, שאירעו ברמת גן, קרית אתא, אשקלון, כפר קרע, נחף וקרית טבעון, הוא יריבויות בין עבריינים, פעולות נקמה וסכסוכים משפחתיים.

הבוקר נורה למוות גבר בן 60 בבניין דירות ברחוב הרי הגלעד ברמת גן. חשוד בירי נעצר במקום. הרקע למקרה הוא ככל הנראה סכסוך גירושים בין ילדיהם של הקורבן והחשוד.

אמש, ערב שישי, נרצחו שישה בני אדם בתוך שעות ספורות. ג'מאל קבועה, בן 37, נורה למוות סמוך לכפר קרע. צוות מד"א שהוזעק למקום איתר אותו ללא רוח חיים, עם סימני ירי בכל חלקי גופו. תושבים בכפר אמרו כי הנרצח הינו תושב הפזורה הבדואית, שלאחרונה העתיק את מקום מגוריו לכפר קרע, בו הוא שכר דירה.

הזירה ברמת גן. 18 ביוני 2022. אבשלום שושני, מעריב
הזירה ברמת גן. היום/מעריב, אבשלום שושני

כשעתיים לאחר מכן צעיר בן 25, זיאד איוב, נורה למוות בכפר נחף. מותו נקבע במקום והמשטרה איתרה סמוך לזירה רכב שרוף.

בקרית אתא נורה למוות גבר בן 42, שזוהה כגילי מזרחי, עבריין מוכר למשטרה ותושב קריית חיים. ככל הנראה, מזרחי הגיע לאירוע משפחתי אצל קרובים המתגוררים ברחוב חפץ חיים, החנה את האופנוע הכבד שלו בקומת העמודים ואז נורה בכניסה לבניין. שכנים סיפרו כי נשמעו שבע יריות.

"חבר שלי שגר ליד בדיוק דיבר איתי בטלפון ואמר לי 'מפוצצים אותנו' ואחר כך התברר שאלה היו יריות". אמר אחד השכנים. מדובר בשכונת מגורים שלווה, סמוך למרכז העיר. המתנקשים נראו נמלטים על אופנוע שעבר באור אדום ליד תחנת סונול הסמוכה והמשיך בדרכו מזרחה. אחרים סיפרו שאופנוע נוסף היה מעורב בחיסול.

עוד בוואלה!

חשד לרצח ברמת גן: גבר ירה למוות באבי כלתו, שנמצאת בהליך גירושים מבנו

לכתבה המלאה
צעיר בן 24 נרצח באשקלון, זירת האירוע, 17 ביוני 2022. מד"א
זירת הרצח באשקלון. אתמול/מד"א

מקרה נוסף התרחש באשקלון, שם נרצח בערב שישי צעיר בן 24. לפני כן, רצח כפול התחרש באזור קריית טבעון. השניים, בני דודים, מחמוד בן ה-21 שעבד בבניין ושיפוצים, ועלי בן ה-14 תלמיד כיתה י', תושבי נצרת נמצאו ללא רוח חיים במכונית שבה נהג מחמוד סמוך לקריית טבעון. לא מן הנמנע כי היעד להתנקשות היה מי שכלל לא היה ברכב.

שני הצעירים שנורו למוות בתוך רכב סמוך לקריית טבעון - מחמוד  ועלי פאח’ורי. 17 ביוני, 2022. -, אתר רשמי
מחמוד ועלי, קורבנות הרצח בקרית טבעון/אתר רשמי, -

שני האבות שהמשטרה זימנה לזירה לזיהוי הגופות פרצו בבכי אחרי שראו אותן ברכב הסוזוקי, מחמוד על ההגה, עלי לצידו במושב הנוסע. במשטרה חושדים כי האירוע על רקע סכסוך עברייני ארוך ימים בו מעורב גם ארגון פשיעה וייתכן כי גם על רקע זה תתנהל החקירה ביחידה המרכזית של מחוז חוף או אף בלה"ב 433 הארצית. כמו כן, ייבדק הקשר לאירוע ירי שהיה ביום רביעי השבוע בנוף הגליל שם נורו יריות לעברו של קבלן שיפוצים בן 48.

ברקע האלימות הגואה, מפקד מחוז חוף במשטרה, ניצב יורם סופר, קיים הערכת מצב. "במסגרת הערכת המצב הציגו מפקדי היחידות החוקרות את סטטוס החקירה באירועים השונים בהם חלו התפתחויות חקירתיות לרבות מעצר חשודים, כיווני חקירה חדשים ועוד", מסרו במשטרה.

"חלה התקדמות טובה במרבית התיקים המנוהלים במחוז, חלקם עם ראיות טובות, חלקם בחקירות סמויות, כל זאת במטרה להביא לפענוח התיקים", אמר סופר. עד מסרו בארגון כי החל ממחר יחל "מבצע פשיעה רחב היקף בגזרת וואדי ערה והגליל המערבי בהשתתפות לוחמי מג"ב, יחידות יס"מ ועוד".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully