וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח כפול: שני צעירים נורו למוות בתוך רכב סמוך לקריית טבעון

עודכן לאחרונה: 17.6.2022 / 10:02

הצעירים, כבני 25, נמצאו ירויים בכביש 75 מתחת למחלף שער העמקים. צוות מד"א שהוזעק למקום דיווח כי מצא אותם ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות שנערכו במקום - נקבע מותם של השניים. המשטרה הוזעקה לזירה - הרקע ונסיבות המקרה בבדיקה. זהותם של הצעירים טרם התבררה

הזירה סמוך לקריית טבעון/ללא

שני צעירים כבני 25, מחמוד ועלי פאח'ורי, נורו למוות הלילה (שישי) בתוך רכב בכביש 75 מתחת למחלף שער העמקים הסמוך לקריית טבעון. צוות מד"א שהוזעק למקום דיווח כי מצא את הצעירים ללא סימני חיים וקבע את מותם במקום. המשטרה הוזעקה לזירה וסורקת אחר היורים. הרקע ונסיבות המקרה בבדיקה.

הדיווח על המקרה התקבל בשעה 00:03 במוקד מד"א במרחב כרמל ועל פי הודעתם השניים נפצעו באירוע אלימות. חובשים ופרמדיקים הוזעקו למקום. דיווח כי הפצועים נמצאו בתוך רכב מסוג סוזוקי, העומד בתחנת אוטובוס בצד הכביש. זהותם של השניים טרם התבררה.

"שמענו הדי יריות כשישבנו על המרפסת", סיפרה תושבת זכרון יעקב שהתארחה בקריית טבעון והייתה עדה לקולות הירי. "המארחים אמרו שזה בטח זיקוקים וזה עניין רגיל בכפר הסמוך".

שני הצעירים שנורו למוות בתוך רכב סמוך לקריית טבעון - מחמוד  ועלי פאח’ורי. 17 ביוני, 2022. -, אתר רשמי
"הפצועים היו ללא סימני חיים". מוחמד ועלי פאחוריף, הצעירים שנורו/אתר רשמי, -
הזירה סמוך לקריית טבעון. 17 ביוני 2022. דוברות משטרת ישראל
הרקע והנסיבות בבדיקה. הזירה/דוברות משטרת ישראל

חובש בכיר במד"א יענקי זיידה שהוזעק למקום סיפר כי ראה את הפצועים שוכבים מחוסרי הכרה, כשהם סובלים מפציעות חודרות בגופם. "רכבתי עם אופנוע בכביש סמוך כשקיבלתי דיווח באפליקצית הכוננים של מד"א על האירוע", שחזר. כשהתקרבתי למקום אזרחים סימנו לי איפה לעצור. הפצועים היו ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר אלא לקבוע את מותם."

ניידת משטרה. דוברות משטרת ישראל
"נורו למוות ברכב". ניידת משטרה/דוברות משטרת ישראל

לפני שלושה ימים, נאדר מקלאדה, בן ה-50, נורה למוות באירוע אלימות בבאקה אל גרבייה. צוות מד"א שהגיע למקום, העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו לבית החולים הלל יפה תוך ביצוע פעולות החייאה, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה.

האירוע התרחש סמוך לשעה 21:00, אז התקבל הדיווח במוקד מד"א על המקרה. חובשים ופרמדיקים הוזעקו לשדרות אלקודס שבעיר ומצאו את הפצוע שוכב על הכביש סמוך לרכבו ברחוב ראשי, כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות חודרות בגופו. "מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישות וביצוע פעולות החייאה", סיפר חובש מד"א מוחמד אבו חוסין. "הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully