וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה מקרי רצח ביממה: קורבנות בקרית אתא, בנחף ובכפר קרע

עודכן לאחרונה: 18.6.2022 / 13:23

בכפר קרע נרצח ג'מאל קבועה, 37, תושב הפזורה הבדואית שלאחרונה העתיק את מגוריו לכפר. הוא נמצא ירוי ברוב חלקי גופו, והצוותים הרפואיים קבעו את מותו במקום. זיאד איוב, כבן 25 נורה למוות בכפר נחף בגליל. גילי מזרחי, בן 42, נורה למוות על ידי רעולי פנים בקריית אתא

זירת הירי בקריית אתא, 18 ביוני 2022/יואב איתיאל

שישה מקרי רצח אירעו במהלך היממה האחרונה ברחבי הארץ, ובהם שלושה במשך הערב (שישי) בתוך שעות ספורות. ג'מאל קבועה, בן 37, נהרג היום (שישי) באירוע אלימות ליד כפר קרע. קבועה הובא לחבירה עם נט"ן מד"א סמוך לכניסה לכפר קרע בכביש 65, שם זיהו אצלו סימני ירי בכל גופו, ואז קבעו את מותו. המשטרה שהוזעקה למקום פתחה בחקירת האירוע, במסגרת ביצעה סריקות אחר חשודים ואיסוף ממצאים בזירה.

תושבים בכפר אמרו כי הנרצח הינו תושב הפזורה הבדואית, שלאחרונה העתיק את מקום מגוריו לכפר קרע, בו הוא שכר דירה. ראש המועצה פיראס בדחי מסר לוואלה! כי "יש הרגשה שתופעת האלימות הרצחנית בחברה הערבית שוב מרימה ראש, למרות שחשבנו שיש שיפור בעקבות המאמצים שהוביל יואב סגלוביץ'. אנחנו קוראים לרשויות האכיפה להמשיך במאמצים למגר את התופעה ואת תופעת הנשק הבלתי חוקי. בין אם זה תושב שלנו או מישהו אחר שבא מבחוץ, כל קרבן מקרה רצח כזה הוא עולם ומלואו ואנחנו מצרים עליו".

ניידת מחוץ לביתה של תושבת חדרה בת 90 שנמצאה ללא רוח חיים, 12 באוקטובר 2021. שלומי גבאי, מערכת וואלה!
חמישה מקרי רצח ביממה/מערכת וואלה!, שלומי גבאי

כשעתיים לאחר מעשה הרצח בכפר קרע נמסר על רצח נוסף של צעיר כבן 25, זיאד איוב, בכפר נחף. הצוות הרפואי שהגיע למקום ניסה לבצע בו החייאה אך נאלץ לקבוע את מותו במקום. שוטרים משטרת ישראל פתחו בחקירה, והמשטרה פרסה באזור מחסומים לאיתור חשודים. קרוב לזירה נמצא רכב שרוף.

מדובר ברצח העשירי בחברה הערבית מאז תחילת יוני, מה שהופך אותו לחודש הרצחני ביותר השנה מאז חודש פברואר בו נרצחו שמונה בני אדם.

בקרית אתא נורה גילי מזרחי, בן 42, ונפצע אנושות על ידי רעולי פנים. הוא פונה לבית החולים רמב"ם ללא הכרה ומאוחר יותר נקבע מותו. מזרחי הוא עבריין מוכר, תושב קריית חיים. מסתמן שהוא הגיע לאירוע משפחתי אצל קרובים המתגוררים ברחוב חפץ חיים, החנה את האופנוע הכבד שלו בקומת העמודים ואז נורה בכניסה לבניין. שכנים סיפרו כי נשמעו שבע יריות.

"חבר שלי שגר ליד בדיוק דיבר איתי בטלפון ואמר לי 'מפוצצים אותנו' ואחר כך התברר שאלה היו יריות". אמר אחד השכנים. מדובר בשכונת מגורים שלווה, סמוך למרכז העיר. "איזה מזל. החנינו את הרכב שלנו עשר דקות קודם לכן ועלינו הביתה", סיפרה שכנה אחרת. המתנקשים נראו נמלטים על אופנוע שעבר באור אדום ליד תחנת סונול הסמוכה והמשיך בדרכו מזרחה. אחרים סיפרו שאופנוע נוסף היה מעורב בחיסול.

בנוסף נמסר כי גבר כבן 25 נפצע קשה באירוע אלים בנגב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול ופינו אותו לבית החולים סורוקה עם פציעה חודרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully