וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח ברמת גן: גבר ירה למוות באבי כלתו, שנמצאת בהליך גירושים מבנו

עודכן לאחרונה: 18.6.2022 / 14:40

צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו של הגבר בזירה לאחר שנמצא מחוסר הכרה וללא סימני חיים. המשטרה הוזעקה אף היא למקום - שם נעצר חשוד בירי שהועבר להמשך חקירה. נסיבות האירוע נבדקות ולפי החשד הרקע למקרה הוא סכסוך משפחתי

זירת החשד לרצח ברמת גן/צילום: אבשלום ששוני, מעריב

גבר כבן 60 נורה למוות היום (שבת) ברחוב הרי הגלעד ברמת גן - על פי החשד על ידי אביו של חתנו. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו בזירה לאחר שנמצא ללא סימני חיים. המשטרה הוזעקה אף היא למקום - שם נעצר חשוד בירי שהועבר להמשך חקירה. נסיבות האירוע נבדקות לפי החשד הרקע למקרה הוא סכסוך משפחתי בעקבות גירושים.

הדיווח על המקרה התקבל במוקד של מד"א בשעה 10:26. חובשים ופרמדיקים הוזעקו לזירה שם נמצא הגבר כשהוא סובל מפציעות חודרות וכשהוא מחוסר הכרה. לפי החשד, הגבר ירה למוות באבי כלתו שנמצאת בהליך גירושים מבנו.

חובש רפואת חרום במד"א אלמוג קדם ופאראמדיק מד"א אליאס גרייס שהוזעקו למקום סיפרו כי הם ערכו לגבר בדיקות רפואיות אך נאלצו לקבוע את מותו לאחר שנמצא ללא סימני חיים. "כשהגענו, הובילו אותו למקום הארוע וראינו גבר כבן 60 שוכב מחוסר הכרה עם פציעות חודרות", סיפרו.

הזירה ברמת גן. 18 ביוני 2022. אבשלום שושני, מעריב
הרקע הוא סכסוך משפחתי. תיעוד מהזירה/מעריב, אבשלום שושני

המקרה מגיע בהמשך לשלושה אירועים נוספים מהיממה האחרונה בהם נרצחו שלושה בני אדם. ג'מאל קבועה, בן 37, נהרג באירוע אלימות ליד כפר קרע. קבועה הובא למוקד מד"א סמוך לכניסה לכפר קרע בכביש 65, שם זיהו אצלו סימני ירי בכל גופו, ואז קבעו את מותו. המשטרה שהוזעקה למקום פתחה בחקירת האירוע, במסגרת ביצעה סריקות אחר חשודים ואיסוף ממצאים בזירה.

כשעתיים לאחר מעשה הרצח בכפר קרע נמסר על רצח נוסף של צעיר כבן 25, זיאד איוב, בכפר נחף. הצוות הרפואי שהגיע למקום ניסה לבצע בו החייאה אך נאלץ לקבוע את מותו במקום. שוטרים משטרת ישראל פתחו בחקירה, והמשטרה פרסה באזור מחסומים לאיתור חשודים. קרוב לזירה נמצא רכב שרוף.

עוד בוואלה!

שישה מקרי רצח ביממה: קורבנות בקרית אתא, בנחף ובכפר קרע

לכתבה המלאה
הזירה ברמת גן. 18 ביוני 2022. אבשלום שושני, מעריב
נעצר חשוד. תיעוד מהזירה/מעריב, אבשלום שושני

בקרית אתא נורה גילי מזרחי, בן 42, ונפצע אנושות על ידי רעולי פנים. הוא פונה לבית החולים רמב"ם ללא הכרה ומאוחר יותר נקבע מותו. מזרחי הוא עבריין מוכר, תושב קריית חיים. מסתמן שהוא הגיע לאירוע משפחתי אצל קרובים המתגוררים ברחוב חפץ חיים, החנה את האופנוע הכבד שלו בקומת העמודים ואז נורה בכניסה לבניין. שכנים סיפרו כי נשמעו שבע יריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully