וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי משתתפים בהלוויתה של ג'והרה חניפס שנרצחה בשפרעם: "תמיד אבוא לבקר אותך בקבר"

עודכן לאחרונה: 8.6.2022 / 21:59

בתו של סגן ראש העיר של שפרעם נרצחה אמש בפיצוץ מכוניתה כשהיא בת 28 בלבד. על פי החשד מדובר בניסיון חיסול. לפני ההלוויה ערכו נשים מחאה סמוך לבניין העירייה בה יצאו נגד תופעת האלימות המופנית נגד נשים. בדיעה, אמה של חניפס: "הלוואי והייתי במקומך"

בווידאו: אלפים משתתפים בהלוויתה של ג'והרה חניפס שנרצחה בפיצוץ מכוניתה בשפרעם/מערכת וואלה!

אלפים משתתפים הערב (רביעי) בהלוויתה של ג'והרה חניפס, בת ה-28, בתו של סגן ראש העיר של שפרעם, שנרצחה אמש בפיצוץ מכוניתה בעיר. על פי החשד, מדובר היה בניסיון חיסול.

מסע ההלוויה יצא מבית העם של העדה הדרוזית בשפרעם ולפני שהתחיל הגיע ארונה של ג'והרה לאולם בו יושבו הנשים באבלות. "סוף סוף הגעת אליי. דברי איתי, אני מתחננת בפניך, אני אוהבת אותך מאוד ורוצה לשמוע את קולך רק לעוד כמה שניות", פרצה בדיעה, אמה של ג'והרה בבכי. "לא אשכח אותך כל חיי ואמשיך בדרכך. הלוואי והייתי במקומך. תמיד אבוא לבקר אותך בקבר". לפני ההלוויה ערכו נשים מחאה סמוך לבניין עיריית העיר בה יצאו נגד תופעת האלימות המופנית נגד נשים.

אלפים משתתפים בהלוויתה של ג'והרה חניפס שנרצחה בפיצוץ מכוניתה בשפרעם. --, מערכת וואלה
"לא אשכח אותך כל חיי ואמשיך בדרכך", בדיעה, אמה של ג'והרה/מערכת וואלה, --

פרג' חנפיס, אביה של ג'והרה, אמר אתמול כי הוא לא יודע מי היה מסוגל לפגוע בה והוסיף כי "שמעתי על האירוע מהמשטרה, היא הייתה פרח - כל החיים היו לפנייה".

בנובמבר 2021 התראיינה ג'והרה באתר "ערב 48" ומחתה על האלימות בחברה הערבית. "תופעת האלימות היא אחת השליליות שאנחנו מתמודדים עמה, אנחנו חשים בחוסר ביטחון בחברה שלנו וזה מעכב את ההתקדמות שלנו בכל תחומי החיים ויוצר פחד בקרב בני החברה הערבית", אמרה. אמה, בדיעה, היא פעילה בולטת בעיר בנושא קידום מעמד הנשים ומשמשת כיועצת למעמד האישה בעירייה.

ג'והרה אף הופיעה בסרטון משותף לעיריית שפרעם והיחידה לקידום מעמד האישה שעסק באלימות בחברה הערבית. בסרטון, שצולם לפני כשנה, היא מופיעה ככלה ביום חתונתה כשעולה הכיתוב "הגיע תורנו לדאוג לדור שלנו". בסצנה קודמת מתבצע רצח של גבר שמגיע עם בתו לבית אבלים.

לפי נתוני מרכז אמאן, זהו הרצח ה-32 בחברה הערבית מתחילת השנה, במהלכה נרצחו 28 גברים וארבע נשים. מתוך מקרי הרצח הללו, פוענחו חמישה תיקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully