וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלימות בחברה הערבית: בן 22 מאבטין נורה למוות בחיפה

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 15:25

הקורבן, נהג גרר, נורה תוך כדי נסיעה. הרכב בו נמלטו החשודים במעשה אותר בוער בכפר סמוך. המשטרה חוקרת האם יש קשר בין סכסוך של משפחת ההרוג לנסיבות מותו. בשנה האחרונה נרצחו 122 בני המגזר הערבי, אך רק 29 מהמקרים פוענחו

בווידאו: בן 22 נורה למוות בצומת הצ'ק פוסט בחיפה/צילום סטילס: מד"א

תושב אבטין בן 22 נורה היום (ראשון) למוות ברכבו בצ'ק פוסט בחיפה. הנרצח הוא בן לחמולה שמתגוררת בכפר, ולמשטרה ידוע על סכסוך שקיים בין משפחתו למשפחה אחרת. נבדק האם יש קשר בין הסכסוך לנסיבות מותו של הנרצח.

לדברי מפקד מרחב אשר, תת-ניצב שאול צמח, הקורבן, נהג גרר, נורה תוך כדי נסיעה. רכבם של החשודים במעשה, שנמלטו מהמקום, אותר עולה באש באחד מכפרי האיזור. "הגבר שכב על הכביש מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ועם פציעות חודרות בגופו. מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום", שחזר חובש מד"א משה רוזנטל.

זירת רצח בצ'ק פוסט חיפה, 12 בדצמבר 2021. ללא, מערכת וואלה!
הגרר בו הצעיר נורה למוות, היום/מערכת וואלה!, ללא

אמש נורה למוות תושב לקייה בן 18 בצומת להבים שבנגב. הוא פונה תחילה לבית החולים סורוקה בבאר שבע באופן עצמאי, ושם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת הרצח ובאיסוף ממצאים.

תקרית זו מצטרפת לשתיים נוספות שאירעו אתמול בערב תוך כמה שעות. במסגרתם עצרה המשטרה שני חשודים במעורבות בקטטה בהרט. על פי דיווחים, הקטטה שהתרחשה בשכונה שמונה שבעיר, לוותה בירי. שוטרים שהגיעו למקום השליטו סדר בעזרת שימוש באמצעים לפיזור הפגנות ועצרו את שני החשודים. מהמשטרה נמסר כי חקירת המקרה נמשכת.

זירת אירוע הירי בחיפה 12 בדצמבר 2021. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת הרצח בחיפה, היום/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

בנוסף, חמישה חשודים נעצרו בחשד לשוד בחנות תכשיטים בקריית גת. המשטרה חתרה למגע עם החשודים בשוד, וכשהבחינה שאחד מהם מאיים עליהם בכלי נשק ירתה בו ברגלו והוא נפצע באורח בינוני. חמשת החשודים באירוע, תושבי הפזורה הבדואית, נעצרו והועברו לחקירה.

על פי מרכז אמאן, בשנת 2021 נרצחו 122 ערבים. על פי נתוני המרכז, בין קורבנות הרצח השנה 107 גברים ו-15 נשים. מתוך כלל המקרים פוענחו 29 תיקים. על פי הנתונים, יותר מ 82% מהרציחות במגזר הערבי משנת שנת 2000 בוצעו בירי מנשק חם.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חיפה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully