וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בצפון: גבר בן 38 נורה למוות ברכבו סמוך לכרמיאל

עודכן לאחרונה: 10.12.2021 / 18:43

באסם לטפי סרחאן נמצא מת ברכב ביישוב נחף בגליל. צוות מד"א שהוזעק לזירה קבע את מותו במקום, לאחר שנמצאו סימני ירי בגופו. על פי החשד, הרקע לאירוע הוא סכסוך בין עבריינים. מדובר בקורבן ה-120 בחברה הערבית מאז תחילת השנה

בווידאו: גבר בן 38 נמצא ירוי ברכב בגליל/קרדיט: עמאר אסעאדי, דוברות המשטרה

גבר בן 38 נמצא היום (שישי) מת ברכב ביישוב נחף בגליל. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו, לאחר שעל גופו נמצאו סימני ירי. שמו של הירוי הוא באסם לטפי סרחאן.

כוחות המשטרה שהוזעקו לזירה, פתחו בחקירת האירוע, תוך איסוף ממצאים בשטח. על פי החשד, הרקע לאירוע הוא סכסוך בין עבריינים.

גבר בן 38 נמצא ירוי ברכב בגליל, 10 בדצמבר 2021. דוברות משטרת ישראל
הרכב בו נורה הגבר, הערב/דוברות משטרת ישראל

לפי נתוני מרכז אמאן למאבק באלימות, לטפי סרחאן הוא הקורבן ה-120 בחברה הערבית מאז תחילת השנה. במהלך השנה האחרונה נהרגו 105 גברים ו-15 נשים, כשרק 29 תיקים פוענו עד היום.

עוד בוואלה!

חשד לרצח: רכב נפגע מירי ואיבד שליטה, אדם נהרג וחברו נפצע קשה

לכתבה המלאה
חשד לרצח בגליל: באסם לטפי סרחאן, בן 38 שנרצח בגליל. באדיבות המשפחה
באסם לטפי סרחאן/באדיבות המשפחה

לפני כשבוע גבר בן 33 נהרג בתאונת דרכים באום אל פחם, לאחר שאיבד שליטה על מכוניתו בעקבות יריות שנורו לעברו. הוא וחברו נפצעו באורח קשה לאחר שהרכב התנגש במשאית ובקיר בטון. מותו של אחד מהם נקבע בזירה, ואילו השני פונה לבית החולים העמק בעפולה. נסיבות האירוע טרם התבהרו.

לפני כשבועיים נורה למוות היום שחאדה, בן 53, ביישוב ירכא שבצפון. צוות מד"א שהגיע לזירת הירי, בכניסה למסגרייה ביישוב, קבע את מותו. על פי החשד, הוא נורה כנקמה על רצח אדם אחר בכפר. בנו של המנוח היה עצור אותו זמן כחשוד ברצח של סרחאן עטאללה, צעיר כבן 30 שנרצח ב-31 ביולי באירוע ירי ודקירות בעת ששהה עם ארוסתו ברכב שבועיים לפני יום נישואיהם.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully