וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסון בגן הילדים בבאר שבע: מנהלת וסייעת נעצרו - הגן נסגר

עודכן לאחרונה: 7.6.2022 / 23:39

לאחר שתינוק בן כשנה וחצי נהרג כשנפל ממתקן, עובדות הגן נחקרו בחשד לגרימת מוות ברשלנות. מנהלת המקום, בת 52, התעלפה ונזקקה לטיפול רפואי, ואחרי שנחקרה היא נעצרה. יחד איתה נעצרה גם עובדת נוספת, בת 41

בווידאו: פעוט נהרג בגן בבאר שבע לאחר שנפל ממתקן ג'ימבורי ביוני 2022/צילום: יניר יגנה

מנהלת הגן, שבו נהרג תינוק בן כשנה כשנפל ממתקן, וסייעת נעצרו היום (שלישי) בחשד לגרימת מוות ברשלנות. במהלך היום שלוש עובדות נוספות בגן עוכבו לחקירה. מעבר לכך, הגן נסגר. מנהלת המקום התעלפה ונזקקה לטיפול רפואי, ולאחר מכן גם נחקרה ונעצרה.

אתמול נהרג התינוק לאחר שנפל ממתקן ג'ימבורי בגן ילדים פרטי ברחוב שיזף שבבאר שבע. התינוק ככל הנראה טיפס על המתקן במהלך משחק ונפל ממנו. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים סורוקה תוך ביצוע פעולות החייאה, אולם בהמשך נקבע מותו.

תינוק נהרג בגן ילדים פרטי בבאר שבע לאחר שנפל ממתקן ג'ימבורי 07.06.22. ללא, מערכת וואלה!
נפל ממתקן ג'ימבורי בגן ילדים/מערכת וואלה!, ללא

עורך הדין עידו פורת, שמייצג את אחת הסייעות, מסר: "מרשתי טוענת שלא הייתה שום רשלנות מצד צוות הגן. לטענתה, הפעוט ויתר ילדי הגן היו תחת השגחה כל הזמן. מדובר במקרה שטרם ברור במדיוק מה קרה בו ואולם כבר עתה ברור שמדובר במקרה חריג ונדיר שבו המנוח מצא את מותו מנפילה מגובה נמוך מאוד בג'ימבורי לפעוטות".

מיד לאחר האירוע, הגיעו ההורים המבוהלים לאסוף את ילדיהם. "אני שומע שזה ילד בן שנה וחצי, ואז שזה בבאר שבע, כל פעם עוד פרט, עד שגיליתי שזה בגן של הבן שלי", סיפר יובל, אב לילד בגן, על רגעי החרדה. "לא אמרו לנו מה קרה, הכול מהתקשורת, לא ענו לנו בגן. אולי הם לא עמדו בלחץ, כולי רועד. לשונאים שלי אני לא מאחל את זה".

"זה עצוב וקשה לכולם". הוסיפה שירן חדד, אם לאחד התינוקות בגן. "זה מלחיץ, כרגע מי שחשוב זה ההורים, בזה צריך להתמקד כולנו איתם". "הצוות פה הוא צוות טוב", אמרה. אם אחרת פרצה בבכי כשאספה את בנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully