וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של ספיר נחום לא מאבדת תקווה: "רוצים שהיא תחזור הביתה"

עודכן לאחרונה: 7.6.2022 / 8:40

המשטרה ממשיכה בחיפוש אחר הצעירה זה היום החמישי. סוזי, אמה, מתחה בריאיון ל-103FM ביקורת על כך שטרם נמצאה: "אם שחקנית או זמרת הייתה נעדרת היו מוצאים אותה תוך 24 שעות". עוד סיפרה כי בתה הקטנה של ספיר מתגעגעת אליה: "היא שאלה אותי 'איפה אמא?'"

בווידאו: הצהרה של מפקד תחנת עכו אודות החיפושים אחר ספיר נחום/צילום: דוברות המשטרה ושלומי גבאי

החיפושים אחר ספיר נחום, הצעירה מעכו הנעדרת זה חמישה ימים, נמשכים גם הבוקר (שלישי). אמה של ספיר, סוזי, מתחה ביקורת על המשטרה על כך שבתה טרם נמצאה. "שחקנית, זמרת, לא יודעת מי, ירצחו אותה? נעדרת? תוך 24 שעות הם ימצאו אותה", אמרה בריאיון ל-103FM.

עוד סיפרה האם כי ספיר תובעת מבן זוגה, שעצור מאז שנודע על היעדרותה, מזונות ומשמורת על שני ילדיה הקטנים. "יש הוכחה שהוא זרק את הפלאפון שלו, ואת האוטו מצאו בקריית אתא. המשטרה לקחה את הפלאפון ואת האוטו", טענה בריאיון. עוד סיפרה כי שוטרים הגיעו לביתה ולקחו בגדים שלבשה כדי לתת לכלבים שמשתתפים בחיפושים להריח אותם.

ספיר נחום, נעדרת בת 23 מעכו. באדיבות המשפחה
"שחקנית היו מוצאים תוך 24 שעות", ספיר נחום/באדיבות המשפחה

"אנחנו לא כועסים עליה, אנחנו רוצים שהיא תחזור הביתה. הייתי רוצה להגיד לה עכשיו שתחזור לילדים שלה, למשפחה שלה, לאימא שלה, לאחותה שהיא קשורה אליה", הוסיפה. "הילדה שלה בת השלוש מתגעגעת. אתמול היא אמרה לי 'טאטא, את חמודה'. אחרי זה היא שאלה אותי, 'איפה אימא?'".

בן זוגה לשעבר של נחום, בן 34 וכוכב טיקטוק המוכר למשטרה, נעצר ביום שישי, שוחרר ונעצר שוב בשל התפתחות בחקירה. ככל הנראה, הוא האחרון שראה אותה טרם נעלמה והוא חשוד בקשירת קשר לחטיפתה. עורך הדין פארס בריק המייצג אותו מטעם הסנגוריה הציבורית אמר לוואלה! כי "הוא אינו מכחיש שראה אותה אבל הם לא בקשר זוגי. היא אמא של הילדה שלו, ויותר מזה אין ביניהם שום דבר".

בית משפט השלום בחיפה החליט להאריך את מעצרו של החשוד בשבוע, עד יום שני הבא. במשטרה ביקשו להאריך את המעצר ב-15 ימים, אך השופט אמיר סלאמה נעתר חלקית לסניגור עו"ד אביעד חייט, וצמצם את ימי המעצר. בנוסף אסר השופט את פרסום שמו של החשוד ופרטים מזהים שלו.

"לא הכרתי אותו, הוא גם לא עניין אותי, ראיתי אותו אולי פעמיים שלושה", אמרה אתמול דודתה של נחום, הודיה טל-עזריה, בריאיון ל-103FM, "להגיד לך שצידדתי בקשר הזה? ממש לא, לא אהבתי את זה. אבל תשמע, לא היה לי הרבה מה לעשות. הלוואי וכן יכולתי. לא אהבתי את הקשר הזה, זה לא התאים. הם לא הסתדרו, היא תבעה ממנו מזונות, הוא לא אהב את זה. הם ביחד עוד מהתקופה שבה היא הייתה חיילת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully