וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיחה האחרונה, הטלפון שנשאר בבית והאקס החשוד: היעלמות ספיר נחום - דקה אחר דקה

עודכן לאחרונה: 5.6.2022 / 20:57

לילה לפני ההיעלמות, ספיר עוד דיברה כהרגלה עם אחותה. בבוקר שאחרי, מעט אחרי השעה 08:00, היא יצאה מגן הילדים שבו השאירה את בתה - ומאז לא שבה. המשפחה חיכתה עד 19:00 כדי להודיע למשטרה, שעצרה את בן זוגה לשעבר. מאז החיפושים אחריה עוד נמשכים, והחשש לחייה גובר

חיפושים אחר ספיר נחום/יואב איתיאל

החיפושים הנרחבים אחר ספיר נחום, הנעדרת מעכו, ממשיכים כבר ביומם השלישי, והחשש לחייה גובר. בן זוגה לשעבר של החיילת המשוחררת והאם החד-הורית נעצר בחשד למעורבות בהיעלמותה, והערב הובא לדיון בהארכת מעצרו.

היום הראשון להיעלמות

לילה לפני ההיעלמות, ספיר עוד דיברה עם אחותה ולא הראתה סימנים לכך שמשהו לא כשורה. "חזרתי הביתה מאוחר ממשמרת לילה, היא הייתה ערה וצחקה איתי", סיפרה האחות, עדן.

ביום חמישי, מעט לפני השעה 08:00 בבוקר, היא שמה את בתה בת השנתיים בגן הילדים שלה. לאחר מכן, בתיעוד מצלמות האבטחה היא נראתה עולה, יורדת ועולה שוב לרכבו של בן זוגה לשעבר, ואחר כך גם צועדת לעבר הבית שבו היא מתגוררת עם אמה ואחותה - אך לשם לא הגיעה. הטלפון של ספיר נשאר על מיטתה.

בשעה 19:00 המשפחה המודאגת הודיעה למשטרה על היעלמותה של ספיר, והמשטרה פתחה בחקירה והחלה בחיפושים.

עוד בוואלה!

בשדות ובחורשות, באמצעות מסוק וכלבים: נמשכים החיפושים אחר הנעדרת מעכו

לכתבה המלאה
ספיר נחום, נעדרת מעכו. באדיבות המשפחה
שמה את בתה בגן הילדים - ונעלמה. ספיר נחום/באדיבות המשפחה

היום השני להיעלמות - החיפושים מתחילים

ביום שישי המשטרה עצרה את בן זוגה לשעבר של ספיר, כוכב טיקטוק בן 34 המוכר למשטרה, בחשד למעורבות בהיעלמותה - ששוחרר באותו היום.

הוא מכחיש את המיוחס לו, אך לא מכחיש את כך שהוא האחרון שראה אותה. עו"ד פארס בריק, המייצג אותו מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר כי "הוא אינו מכחיש שראה אותה אבל הם לא בקשר זוגי. היא אמא של הילדה שלו, ויותר מזה אין ביניהם שום דבר".

היום השלישי להיעלמות

בשל התפתחות בחקירה בן זוגה לשעבר של ספיר נעצר בשנית, ומאז נשאר במעצר.

ביום שבת ב-11:20, ערב חג שבועות, המשטרה הוציאה לתקשורת הודעה על היעדרותה של ספיר, והגבירה את החיפושים. "כל היודע דבר על מקום המצאה מתבקש להתקשר לתחנת משטרת עכו בטלפון 04-9876744 או למוקד 100 של המשטרה בכל הארץ", נכתב בהודעה.

ספיר נחום, הנעדרת בת ה-23 מעכו, בתמונה ממצלמות האבטחה מבוקר ההיעלמות. מצלמת אבטחה, אתר רשמי
התמונה האחרונה. ספיר נחום/אתר רשמי, מצלמת אבטחה

יכ"ל, יחידת הכלבנים לישראל והמשטרה, פרסמו הודעות הקוראות לציבור לסייע במאמצים לאתר את ספיר נחום בריאה ושלמה.

"מאז שקיבלנו את ההודעה מהמשפחה אנחנו סביב השעון בעדיפות הגבוהה ביותר במאמצים לאתרה", אמר מפקד תחנת עכו, סגן-ניצב ניר ג'מבר, "אם מישהו יודע את מקום המצאה, או שראה אותה מאז נעלמה או שיודע פרט כלשהו שעשוי לסייע באיתורה, חשוב מאד שיתקשר בהקדם האפשרי לתחנת משטרת עכו או למוקד 100 של המשטרה".

היום הרביעי להיעלמות

החיפושים אחר ספיר נחום נמשכים. החיפושים מתבצעים בשדות ובחורשות באזור הכפר איבטין, בית העלמין תל רגב והיישוב רכסים. פרשים וכלבנים סורקים על הקרקע, ובמקביל מסוק משטרתי סורק מהאוויר. מדובר בתא שטח קשה, שכולל חלקים סבוכים ביותר, מסולעים ותלולים, שבשגרה משמש את צה"ל לאימוני נהיגה מבצעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully