וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפושים אחר בת 23 מהצפון ש"נעלמה"; בן זוגה לשעבר, כוכב טיקטוק - נעצר

עודכן לאחרונה: 4.6.2022 / 22:21

ספיר נחום בת ה-23, אם לשני פעוטות, נראתה לאחרונה אחרי שלקחה את ביתה לגן וצעדה לעבר בית אמה, שאליו לא הגיעה. המשטרה עצרה את בן זוגה לשעבר, המוכר למשטרה, בחשד למעורבות בהיעלמותה. האחות: "מפחדת שמישהו העלים אותה". המשטרה מבקשת מהציבור לסייע בחיפושים

ספיר נחום, נעדרת בת 23 מעכו. באדיבות המשפחה
"הילדים כבר מתגעגעים אליה מאוד". ספיר נחום/באדיבות המשפחה

בעכו נמשכים המאמצים לאתר את הנעדרת ספיר נחום בת ה-23, וגוברת הדאגה לשלומה לאחר שנראתה לאחרונה שלשום בבוקר ומאז נעלמו עקבותיה. המשטרה עצרה את בן זוגה לשעבר בן ה-34, כוכב טיקטוק המוכר היטב למשטרה, בחשד למעורבות בהיעלמותה. הוא מכחיש כל קשר.

"אני לא יודעת מה לחשוב", אומרת לוואלה! אחותה עדן בת ה-25, "הייתי רוצה לומר לה שפשוט תחזור הביתה, שאמא ואני יושבות ובוכות מרוב דאגה, ושהילדים כבר מתגעגעים מאד אליה". ספיר נחום, חיילת משוחררת ואם חד-הורית לבת שנתיים ובן שמונה חדשים, יצאה ביום חמישי מעט אחרי השעה שמונה בבוקר מגן הילדים בו השאירה את בתה בת השנתיים, נראתה במצלמות אבטחה עולה-יורדת-עולה לרכבו של חברה לשעבר ואחר כך גם צועדת לעבר הבית בו היא מתגוררת עם אמה ואחותה.

ספיר נחום, הנעדרת בת ה-23 מעכו, בתמונה ממצלמות האבטחה מבוקר ההיעלמות. מצלמת אבטחה, אתר רשמי
ספיר נחום בתמונה ממצלמות האבטחה, מבוקר ההיעלמות/אתר רשמי, מצלמת אבטחה

ואולם ספיר לא הגיעה הביתה. בערב הודיעה המשפחה המודאגת למשטרה על היעדרותה. "קורה שהיא יורדת לשעה-שעתיים להתאוורר, אז חשבנו אולי רצתה קצת חופש, אבל דבר כזה מעולם לא קרה איתה", מוסיפה האחות עדן, "חיכינו עד 19:00 כי פחדנו שיגידו לנו להמתין 24 שעות אבל בשבע בערב אמרתי, זהו, אני לא יכולה יותר, משהו קרה פה. אני מפחדת שמישהו העלים אותה".

"הפעם האחרונה שדיברתי איתה היתה לילה קודם, חזרתי הביתה מאוחר ממשמרת לילה בעבודה והיא אפילו היתה ערה וצחקה איתי. אני כל כך רוצה שכבר תחזור", סיפרה האחות.

יכ"ל, יחידת הכלבנים לישראל והמשטרה, פרסמו הודעות הקוראות לציבור לסייע במאמצים לאתר את ספיר נחום בריאה ושלמה. "מאז שקיבלנו את ההודעה מהמשפחה אנחנו סביב השעון בעדיפות הגבוהה ביותר במאמצים לאתרה", אומר מפקד תחנת עכו, סגן-ניצב ניר ג'מבר, "אם מישהו יודע את מקום המצאה, או שראה אותה מאז נעלמה או שיודע פרט כלשהו שעשוי לסייע באיתורה, חשוב מאד שיתקשר בהקדם האפשרי לתחנת משטרת עכו בטל' 04-9876744 או למוקד 100 של המשטרה בכל הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully