וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התכתובות של פילבר: הפרקליטות ביצעה השלמות חקירה בתיק 4000

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 15:33

השלמות החקירה עסקו בתכתובות בין עד המדינה, מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, לבין רפרנט במשרד האוצר שנועד עמו. בעקבות פניית גורם אנונימי, הזמינה הפרקליטות את הרפרנט למסור עדות סביב "פגישת ההנחיה", וכעת עדכנה בכך את צוותי ההגנה

בווידאו: לאחר הישגי ההגנה: התחדשה עדותו של עד המדינה שלמה פילבר/רוני כנפו

הפרקליטות עדכנה אתמול (שני) את צוותי ההגנה בתיק 4000 כי היא ביצעה השלמות חקירה בעקבות התכתבויות בין עד המדינה ומנכ"ל משרד התקשורת לשעבר שלמה פילבר, ועופר מרגלית, רפרנט ממשרד האוצר.

בחקירה הנגדית חשף עו"ד בעז בן צור, המייצג את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, כי ביום בו איכון הטלפון של פילבר היה סמוך לקריית הממשלה, הוא נפגש עם מרגלית במלון סמוך, והציג התכתבויות בין השניים סביב הפגישה.

שלמה פילבר בדיון תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ירושלים, 24 במאי 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
פילבר על דוכן העדים, היום/פלאש 90, יונתן זינדל

לטענת הפרקליטות, לפני ימים ספורים פנה אל התביעה גורם שמסר שעופר מרגלית מחזיק בידיו תכתובות עם העד פילבר שרלוונטיות לטעמו לנושאים שעלו בבית המשפט. מוסר המידע ציין שאינו יודע אם מדובר בחומר שיש בו כדי לסייע להגנה או לתביעה. הפרקליטות זימנה את מרגלית למסור עדות כדי לבדוק האם היו הודעות בין השניים שנמחקו, ובסיום הגיעה למסקנה כי לא חסרות הודעות.

תיק 4000 (פרשת בזק-וואלה), התיק החמור ביותר מבחינת ראש הממשלה בנימין נתניהו, עוסק בהטבות רגולטוריות בשווי מאות מיליוני שקלים, שנתניהו העניק לכאורה לאלוביץ'. בתמורה, על פי האישום, פעל אלוביץ' להטות את הסיקור באתר וואלה!, שהיה בשליטתו. בתיק זה נתניהו נאשם בשוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully