וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החרם אינו דרכנו": רבנים מוחים על ההחלטה לא להזמין את בנט לחגיגות יום י-ם במרכז הרב

עודכן לאחרונה: 22.5.2022 / 10:55

במכתב פומבי עליו חתמו רבנים בולטים בציונות הדתית נכתב כי "דרך הנידויים אינה דרכנו". זאת, בהמשך להחלטה שלא להזמין את רה"מ לחגיגות בישיבה - כפי שנחשף בוואלה!. "לצערנו, מחלוקות פוליטיות עמוקות ככל שתהיינה, גברו על ההתנהלות הממלכתית המתחייבת ביום הקדוש", כתבו

בווידאו: הפגנת תושבים נגד רוה"מ בנט, כעת מול ניחום האבלים בישוב קידה, 18 במאי 2022/tps

שורה של רבנים בולטים בציונות הדתית יצאו הבוקר (ראשון) נגד החלטת ישיבת מרכז הרב שלא להזמין את ראש הממשלה נפתלי בנט לחגיגות המסורתית של יום ירושלים בישיבה. "דרך החרמות והנידויים אינה דרכנו!", נכתב במכתב פומבי שהופץ הבוקר עליו חתמו הרבנים, ביניהם הרב דוד סתו, הרב יואל בן נון, הרב חיים וידל, הרב חיים אמסלם, הרבנית מלכה פיוטרקוב - וגם דמויות ציבוריות מוכרות כמו איש התקשורת אברי גלעד ואחרים.

"לצערנו, מחלוקות פוליטיות עמוקות ככל שתהיינה, גברו על ההתנהלות הממלכתית המתחייבת ביום קדוש זה. יום בו אנו חוגגים את שיבתנו למקום המקדש ואיחודה של ירושלים, בירת ישראל, לנצח נצחים", כתבו.

מחאה של רבנים בולטים בציונות הדתית  נגד ההחלטה של ישיבת מרכז הרב לא להזמין את ראש הממשלה נפתלי בנט לחגיגות המסורתית של יום ירושלים בישיבה. ללא, צילום מסך
"דרך החרמות היא אינה דרכנו". המכתב שהופץ עליו חתמו הרבנים/צילום מסך, ללא

מוקדם יותר החודש נחשף בוואלה! כי בניגוד לשנים עברו, ראש הממשלה לא הוזמן לאירוע המרכזי של יום ירושלים שייערך בשבוע הבא. בישיבה שקלו להזמין את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, אך בינתיים הזמינו רק את נשיא המדינה, יצחק הרצוג, לאירוע.

במכתב קוראים הרבנים להזמין את ראש ממשלת ישראל לאירוע ואף אישים אחרים הנושאים בתפקיד ממלכתי כמו יו"ר הכנסת וראש האופוזיציה, "מתוך אחדות ישראל אמיתית; מתוך תפיסה ממלכתית; ומתוך ראיית הטוב והמחבר (שהם הרוב והעיקר) ולא מתוך ראיית המעט שמפריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully