וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה אחרי הקמת הממשלה: בנט לא יוזמן לחגיגות יום ירושלים בישיבת מרכז הרב

עודכן לאחרונה: 10.5.2022 / 18:18

על אף היותו ראש ממשלה חובש כיפה, לוואלה! נודע כי בנט לא יוזמן לעצרת השנתית של הציונות הדתית לציון יום ירושלים בה ישתתפו רבנים בכירים ופוליטיקאים. בישיבה אף שוקלים להזמין את ראש האופוזיציה נתניהו, שנהג להשתתף כמעט מדי שנה באירוע בתקופת כהונתו כראש ממשלה

ישיבת ממשלה 8 במאי 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
חובש כיפה, בן הציונות הדתית - ולא יוזמן. בנט/פלאש 90, יונתן זינדל

ראש הממשלה נפתלי בנט לא יוזמן השנה לעצרת השנתית ליום ירושלים בישיבת מרכז הרב, שאמורה להתקיים בסוף החודש - כך נודע לוואלה!. מדובר באירוע המרכזי של יום ירושלים, במיוחד עבור בני הציונות הדתית, בהשתתפות רבנים בכירים, אישי ציבור ופוליטיקאים.

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו נהג להשתתף בו כמעט מדי שנה לאורך כל שנות כהונתו. בישיבת מרכז הרב שוקלים להזמין את נתניהו להתייצב גם השנה, הפעם כראש האופוזיציה. נשיא המדינה, יצחק הרצוג, הוזמן ואישר את הגעתו. בלשכת ראש הממשלה בנט, לעומת זאת, לא התקבלה הזמנה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בעצרת חגיגית לציון יום ירושלים בישיבת מרכז הרב, 2 ביוני 2019. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
אורח כבוד קבוע. נתניהו בעצרת ב-2019/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

בשנים האחרונות, כשבנט היה יו"ר הבית היהודי ויו"ר ימינה, הוא נהג להשתתף בעצרת יום ירושלים במרכז הרב בקביעות. זאת, עד השנה שעברה, אז הוזמן לעצרת בעיצומו של המו"מ להקמת ממשלה, והחליט שלא להשתתף לאור הביקורת על כוונתו להקים ממשלה עם יש עתיד, מפלגות השמאל ורע"ם. השנה, אחרי הקמת הממשלה, ישיבת מרכז הרב לא מתכוונת להזמינו, למרות שהוא ראש הממשלה הראשון מבני הציונות הדתית וחובש כיפה.

בנט הוא לא ראש הממשלה היחיד שלא יגיע לעצרת המסורתית במרכז הרב. נתניהו וראש הממשלה לשעבר יצחק שמיר נהגו להשתתף באירוע, אבל ראשי הממשלה אהוד ברק, אריאל שרון ואהוד אולמרט לא השתתפו בעצרת במרכז הרב במהלך כהונתם.

מלשכת ראש הממשלה לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully