וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשע נשמות: חתול חולץ מבניין בוער בראש בעין, טופל בחמצן - וניצל

עודכן לאחרונה: 12.5.2022 / 20:32

שריפה פרצה בבניין מגורים ברחוב הקתרוס בראש העין. צוותי רפואה שהגיעו למקום כיבוי את האש, וחילצו מהמקום חתול שנלכד באחת הדירות הבוערות. אחרי שחולץ, וידאו הלוחמים את מצבו - והצמידו לפניו מסכת חמצן עד שחזק לנשום עצמאית

בווידאו: זירת השריפה בפתח תקווה/צילום: רן לוי

שריפה פרצה היום (חמישי) בבניין ברחוב הקתרוס בראש העין, ושתי דירות בקומה רביעית של בניין עלו באש. צוותי כיבוי והצלה שהגיעו למקום פעלו לכיבוי השריפה, וחילצו חתול שנלכד באחת מהדירות.

בתיעוד המקרה ניתן לראות להבות ועשן כבד ואפור עולים ממרפסות הבניין ומחלונות הדירות. כמו כן, ניתן לראות את אחד מלוחמי האש יוצא מהבניין הבוער כשהוא אוחז בידיו את החתול, שפרוותו הפכה כהה מהעשן בדירה.

לוחמי האש בדקו את מצבו של החתול המפוחד, ושמו לב כי הוא לא נושם באופן סדיר. במהירות הלבישו הלוחמים מסיכת הנשמה קטנה על פניו של החתול והחלו לתת לו חמצן. לבסוף, לאחר שהנשימו אותו בעדינות, חזר החתול לנשום באופן עצמאי ולקו הבריאות.

זירת השריפה בראש העין 12 במאי 2022 12 במאי 2022. רן לוי, כבאות והצלה, אתר רשמי
החתול חולץ מהשריפה בראש העין/אתר רשמי, רן לוי, כבאות והצלה

במהלך היום דווח על שריפה נוספת, שפרצה בבית האבות ורה סלומון שברחוב התחנה בכפר סבא. השריפה פרצה בקומת הקרקע של המבנה בן שש הקומות. לוחמי אש שהגיעו למקום פינו את הדיירים מהמבנה, פעלו לכיבוי האש, ווידאו כי כל הדיירים חשים בטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully