וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני קשישים נספו בשריפה בירכא שבצפון

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 14:05

ההרוגים בשריפה הם סלמאן וג'מילה נסר אל דין זיאן בני 90 ו-85, בני זוג מהכפר. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בשניים פעולות החייאה, שבסופן נאלץ לקבוע את מותם. נסיבות המקרה נחקרות. "עשן עלה מהבית, אזרחים חילצו את השניים אך הפגיעה הייתה קריטית"

בווידאו: זירת השריפה בירכא/צילום: תיעוד מבצעי מד"א

סלמאן וג'מילה נסר אל דין זיאן בני 90 ו-85, נספו היום (ראשון) בשריפה שפרצה בבית בירכא שבצפון. צוותי חיאן מד"א שהגיעו למקום העניקו להם טיפול רפואי וביצעו בהם פעולות החייאה, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותם של הזוג.

"יום קשה מאד בכפר ירכא, אסון כבד נפל עלינו", אומר לוואלה! ראש המועצה המקומית והיב חביש, "אני מכיר אותם אישית. נסיבות הטרגדיה נחקרות ממש עכשיו אבל להבנתו מדובר בתאונה שהחלה בתנור חימום. איך זה בדיוק קרה איננו יודעים עדיין. משפחה מכובדת. הקימו חברה לתפארת של משאיות עפר. המועצה המקומית תסייע למשפחה בשעתה הקשה ככל אשר תוכל".

"כשהגענו לרחוב ראינו עשן עולה מתוך אחד הבתים. אזרחים שהיו במקום חילצו אלינו את שני הנפגעים, גבר ואישה כבני 80 כשהם מחוסר הכרה לאחר ששאפו עשן", סיפר חובש מד"א מוחמד עלי סיפר. "ביצענו בדיקות רפואיות ופעולות החייאה אבל הפגיעה הייתה קריטית ובסופם נאלצנו יחד עם רופא מקומי לקבוע את מותם".

זירת השריפה בירכא. היום. מד"א
זירת השריפה בירכא. היום/מד"א

לפני כשבועיים גבר בן 54 נספה בשריפה שפרצה בדירה ברחוב גדעון בנתניה. כוחות החירום שהגיעו למקום מצאו את הגבר לבד בדירתו עם כוויות בכל חלקי גופו ומותו נקבע במקום. כוחות הכבאות וההצלה פועלים לכיבוי הדליקה וחוקרים את נסיבות המקרה. לא עולה חשד לפלילים.

חובשי מד"א אורלי קינן ועומר מדר סיפרו: "כשהגענו למקום יחד עם הכוחות שפעלו לכיבוי האש חילצנו אלינו מתוך הבית את הגבר שהיה מחוסר הכרה וסבל מכוויות בכל חלקי גופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

לפני כחודש שישה בני אדם נפגעו בשריפה שפרצה בבניין מגורים ברחוב הרב לוזון שבבת ים. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה את הדיירים, בהם אישה כבת 50 שסבלה מכוויות שפונתה במצב קשה, לבית החולים שיבא בתל השומר. האש פרצה ככל הנראה בארון חשמל בבניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully