וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: שוטר הציל תינוקת בת שנה ממרפסת בוערת

עודכן לאחרונה: 26.4.2022 / 11:06

סגן השריף ויליאם פוז'ינסקי ממחוז אורנג' בפלורידה טיפס לקומה השנייה וביקש מהאם לתת לו את התינוקת, בזמן שהלהבות כילו את הדירה בקומה מעל. הוא הצליח להוריד את התינוקת בביטחה

התיעוד המדהים

סגן שריף בפלורידה טיפס על מרפסת בקומה השלישית והציל תינוקת בת שנה, לאחר שהדירה שבה התגוררה עלתה באש. התיעוד הדרמטי נקלט במצלמת הגוף של השוטר.

השריפה פרצה בשבת בבוקר בבניין מגורים במחוז אורנג' בפלורידה. כוחות כיבוי אש הגיעו לזירה וגילו כי תינוקת בחיתולים עומדת במרפסת בקומה השלישית. סגן השריף ויליאם פוז'ינסקי מיהר לטפס לקומה השנייה וביקש מהאם לתת לו את התינוקת, בזמן שהלהבות כילו את הדירה בקומה מעל. הוא הצליח להוריד את התינוקת בביטחה, ולאחר מכן הצילו הכבאים את האם והסבתא ששהו בדירה.

בסרטון שהועלה לטוויטר ונהפך ויראלי, נראה פוז'ינסקי אומר לאם "תני לי את התינוקת, תני לי אותה. אנחנו באים", בזמן שהוא מטפס על מעקה המרפסת בקומה מתחת. האם העבירה את התינוקת בעודה מתחננת, "בבקשה, תוציאו אותי גם כן".

הכבאים השתמשו בסולם כדי להוריד את האם והסבתא מהדירה בקומה השלישית. הם פינו את הדיירים האחרים בבניין, בעודם מקבלים שיחה נוספת על שריפה בבניין מגורים באורלנדו. מכבי האש של מחוז אורנג' דיווחו כי השריפה גרמה לנזק משמעותי ו-24 דירות נפגעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully