וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס לאחר החתונה: החתן שנפצע קשה בחתונתו במודיעין שב לצעוד על רגליו ולחייך

עודכן לאחרונה: 8.5.2022 / 14:05

החתן בן ה-37 נפצע לאחר שנפל משולחן בגובה של כשלושה מטרים עליו רקד בחתונתו בפברואר. הוא הובהל לבית החולים שם נקבע כי סבל מחבלה מוחית קשה, ומאז אושפז. "לפני כמה שבועות הוא היה עוד מונשם ומורדם ועכשיו הוא הולך, מדבר, עצמאי, אוכל לבד", סיפרו מקורביו

לאחר שנפצע באורח קשה בחתונה במודיעין, החתן תועד ביום שישי כשהוא צועד על רגליו ומחויך/שימוש לפי סעיף 27 א'

שלושה חודשים לאחר שנפצע קשה בחתונתו במודיעין, תועד החתן בן ה-37 בבית החולים כשהוא צועד על רגליו ומחוייך. בחתונתו בפברואר נפל משולחן בגובה של כשלושה מטרים, אליו חבריו הרימו אותו במהלך המסיבה באולם האירועים.

מקורביו של החתן, שמלווים אותו מאז המקרה אמרו בסוף השבוע כי מדובר ב"נס של ממש שהוא ניצל". הם הוסיפו כי "אף אחד לא האמין שזה יקרה, כך כך הרבה אנשים התפללו עליו, לפני כמה שבועות הוא היה עוד מונשם ומורדם ועכשיו הוא הולך, מדבר, עצמאי, אוכל לבד".

לאחר שנפצע באורח קשה בחתונה במודיעין, החתן תועד ביום שישי כשהוא צועד על רגליו ומחויך. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
"לפני כמה שבועות הוא היה עוד מונשם ומורדם ועכשיו הוא עצמאי", החתן הולך/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לאחר שהחתן נפל מהשולחן, אחד מנגני הלהקה שהופיעה בחתונה נחלץ לעזרתו והעניק לו טיפול ראשוני. "זה היה נורא ואיום", הוא סיפר, "הצעקות של הכלה ושל ההורים שלו לא יוצאות לי מהראש". בתוך כך הוזעק צוות מד"א למקום, שהעניק לפצוע טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים תל השומר כשהוא מחוסר הכרה.

בבית החולים בדק אותו מנהל מחלקת נוירוכירורגיה, ד"ר ציון זיבלי, שקבע כי סבל מחבלה מוחית קשה. "הוא מורדם ומונשם, מטופל במחלקה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי והצוות נלחם על חייו", אמר.

עוד בוואלה!

החתונה נהרסה: חתן נפצע קשה במהלך ריקודים באולם אירועים במודיעין

לכתבה המלאה

רב החתן, יהודה מייזליק, סיפר לוואלה! כי זה קרה בסוף האירוע באופן מפתיע "אחרי אירוע שמח במיוחד". עוד אמר כי "הכלה הייתה גיבורה, היא החזיקה את כולם ושלטה במצב. היינו איתה עד שתיים לפנות בוקר. היא התנהגה באצילות". לדבריו, החתן והכלה "חיכו הרבה זמן להינשא. זו כלה שידעה כבר כמה שנים איפה תתחתן, מי יהיה הצלם ומי תהיה הלהקה. ברגע אחד הכול הלך. אנחנו מתכננים, אבל בורא עולם מתערב בהחלטות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully