וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלה שבעלה נפצע קשה במהלך חתונתם: "אני מאמינה שאיתי יקום, תתפללו בשבילו"

יפעת רוזנברג

עודכן לאחרונה: 16.2.2022 / 13:49

רעייתו של איתי, בן ה-37 שנפל משולחן עליו רקד במהלך חתונתו, שיתפה פוסט ברשתות החברתיות בו הודתה על התמיכה שהמשפחה מקבלת. היא אמרה כי היא בטוחה ומאמינה שהוא יתאושש בבית החולים שבו הוא מאושפז: "החיבוק החם נותן לי הרבה כוחות"

בווידאו:מנהל מחלקת נוירוכירורגיה במרכז הרפואי שיבא מעדכן על מצבו של החתן שנפצע מנפילה בחתונתו/צילום: דוברות ביה"ח שיבא

רעייתו של איתי, בן ה-37 שנפל משולחן עליו רקד במהלך חתונתו, שיתפה אתמול (שלישי) פוסט ברשתות החברתיות בו הודתה על התמיכה שהמשפחה מקבלת. היא אמרה כי היא בטוחה ומאמינה שהוא יתאושש בבית החולים שבו הוא מאושפז וציינה כי החיזוקים נותנים לה הרבה כוח.

איתי נפל ברגע שיא בחגיגה שאירעה ביום ראשון בעת שרקד על שולחן שאותו הרימו חבריו באולם במודיעין. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים תל השומר כשמצבו קשה אך יציב והוא מעורפל הכרה.

"הרימו את החתן על שולחן והוא נפל מגובה של 3 מטר והוא מורדם ומונשם", סיפר לאחר החתונה אחד הנגנים, שגם טיפל בו. "זה היה נורא ואיום. הצעקות של הכלה ושל ההורים שלו לא יוצאות לי מהראש".

אולם אירועים "האחוזה" בן חתן נפל מושלחן נחבל ואושפז במצב קשה. -, פלאש 90
"אל תפסיקו להתפלל ולבקש בעבורו"/פלאש 90, -

הכלה כתבה היום ברשתות כי היא מודה לכולם על החיבוק החם והתמיכה: "זה נותן לי הרבה כוחות". עוד הוסיפה כי היא בטוחה ומאמינה שבזכות המעשים הטובים של העם, איתי יקום בריא בנפשו ובגופו. "אל תפסיקו להתפלל ולבקש בעבורו, הוא עדיין צריך הרבה תפילות. אני יודעת שכולם דואגים לשלומו. ב"ה עבר היום הליך רפואי שיעזור".

רב החתן, יהודה מייזליק, סיפר לוואלה! כי חברי החתן הרימו אותו על שולחן והוא איבד את שווי המשקל ועף שלושה מטרים לאחור. "זה היה ממש בסוף החתונה, אחרי חתונה מאוד שמחה", שחזר מייזליק. "המזל שלנו שמנהל התזמורת שלנו הוא גם פרמדיק, הוא החזיק אותו בחצי הכרה עד שהגיע נט"ן. הכלה פשוט גיבורה, היא החזיקה את כולם ושלטה במצב. היינו איתה עד שתיים לפנות בוקר. זה ניסיון בשבילה, ולכן היא קיבלה כוחות. היא התנהגה באצילות".

  • עוד באותו נושא:
  • חתונה
  • חתן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully