וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתונה נהרסה: חתן נפצע קשה במהלך ריקודים באולם אירועים במודיעין

הגבר, בן 37, נפל לאחור אחרי שחבריו הרימו אותו על שולחן והוא רקד עליו. אחד הנגנים, שהוא גם פרמדיק, ייצב את מצבו עד הגעת מד"א, שפינה אותו לבית החולים כשהוא בהכרה מעורפלת. "זה היה נורא ואיום. הצעקות של הכלה ושל ההורים שלו לא יוצאות לי מהראש"

בווידאו:מנהל מחלקת נוירוכירורגיה במרכז הרפואי שיבא מעדכן על מצבו של החתן שנפצע מנפילה בחתונתו/צילום: דוברות ביה"ח שיבא

חתן בן 37 נפצע הלילה (שני) קשה כשנפל משולחן עליו רקד באולם אירועים במודיעין, לאחר שחבריו הרימו אותו. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים תל השומר כשמצבו יציב והוא מעורפל הכרה.

"הרימו את החתן על שולחן והוא נפל מגובה של 3 מטר והוא מורדם ומונשם", סיפר לאחר החתונה אחד הנגנים, שגם טיפל בו. "זה היה נורא ואיום. הצעקות של הכלה ושל ההורים שלו לא יוצאות לי מהראש".

רב החתן, יהודה מייזליק, סיפר לוואלה! כי חברי החתן הרימו אותו על שולחן והוא איבד את שווי המשקל ועף שלושה מטרים לאחור. "זה היה ממש בסוף החתונה, אחרי חתונה מאוד שמחה", שחזר מייזליק. "המזל שלנו שמנהל התזמורת שלנו הוא גם פרמדיק, הוא החזיק אותו בחצי הכרה עד שהגיע נט"ן. הכלה פשוט גיבורה, היא החזיקה את כולם ושלטה במצב. היינו איתה עד שתיים לפנות בוקר. זה ניסיון בשבילה, ולכן היא קיבלה כוחות. היא התנהגה באצילות".

שבירת כוס במהלך חתונה בירושלים 9 בדצמבר 2020. יונתן זינדל, פלאש 90
"צעקות הכלה לא יוצאות לי מהראש", חתונה. אילוסטרציה/פלאש 90, יונתן זינדל

לדבריו, החתן בן 37 והכלה בת 34. "הם חיכו הרבה זמן להינשא", אמר הרב. "זו כלה שידעה כבר כמה שנים איפה תתחתן, מי יהיה הצלם ומי תהיה הלהקה. ברגע אחד הכול הלך. אנחנו מתכננים, אבל בורא עולם מתערב בהחלטות שלנו".

"כשנכנסנו לאולם, ראינו את הגבר שוכב מעורפל הכרה, עם חבלת ראש", סיפר פרמדיק מד"א איתי פרץ. "אנשים במקום סיפרו שהוא נפל מגובה של כשלושה מטרים. הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

ד"ר ציון זיבלי מנהל מחלקת נוירוכירורגיה במרכז הרפואי שיבא מסרי כי "אתמול בשעות הערב התקבל בבית החולים בחור בעשור השלישי לחייו לאחר נפילה מגובה. לאחר הערכה ראשונית מהירה נמצא כי הוא סובל מחבלה מוחית קשה. הוא מורדם ומונשם, מטופל במחלקה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי והצוות נלחם על חייו בשעות אליו".

חובש רפואת חירום במד"א פיני רוטשטיין שהיה באולם כחלק מהתזמורת סיפר: "תוך כדי הריקודים ובזמן שאנחנו מנגנים ראיתי שהחתן שהיה באוויר נפל ונחבל בראשו. כשראיתי שהוא לא קם על הרגלים מיד עזבתי את הבמה ורצתי אליו, ראיתי אותו שוכב מעורפל הכרה, התחלתי לטפל בו ותוך כדי חייגתי 101 למד"א והזנקתי ניידת טיפול נמרץ למקום. שולחנות נועדו לאכילה וכיסאות נועדו לישיבה ובכדי לא להרים עליהם אנשים. אנחנו רוצים שהאירועים האלו יסתיימו בשמחה ואנחנו נקפיד שבאירוע שירימו חתן, כלה או אורח על כיסא או שולחן אנחנו נעצור את המוסיקה כדי שהאירוע יסתיים בשמחה".

חובשת מד"א שרה בלומנטל שהייתה אורחת בחתונה הוסיפה: "הייתה אווירה מאוד שמחה באוויר, מוסיקה וריקודים. פתאום התזמורת הפסיקה לנגן ומשהו היה נראה לי לא תקין. רצתי מיד לאזור שבו הגברים רקדו והבחנתי בחתן כשהוא מעורפל הכרה לאחר שנחבל בראשו. סייעתי לצוות ניידת טיפול נמרץ בטיפול הרפואי והצטרפתי לפינוי לבית החולים כשלאורך כל הדרך ייצבנו את מצבו. ניסינו כמה שאפשר להרחיק את הכלה ממה שקרה, עשינו כל מה שאפשר כדי שהיא לא תראה את מה שקרה, היא ממש גיבורה. אנחנו מתפללים לשלמו של החתן ומקווים שהוא יצא מזה כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully