וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של אחד הפצועים בפיגוע באלעד משחזר: "אבא אמר 'איפה אמא?' וללכת לבית"

עודכן לאחרונה: 6.5.2022 / 10:43

בנו של אחד מהפצועים קשה בפיגוע בפארק בעיר סיפר כי אביו אמר לו ללכת הביתה ואז נפל. עוד הוסיף: "ראיתי שני אנשים, לאחד מהם היה סכין. חשבתי שהרעים לא יהרגו את היהודים אבל אני רואה שדקרו דווקא את אבא"

בנו של אחד הפצועים בפיגוע באלעד משחזר. 6 במאי 2022/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בנו של אחד הפצועים בפיגוע באלעד סיפר היום (שישי) כי אביו אמר לו ללכת הביתה ואז נפל. "אבא אמר איפה אמא ואמר ללכת לבית", שחזר. "חשבתי שהרעים לא יהרגו את היהודים אבל אני רואה שדקרו דווקא את אבא. ראיתי שני אנשים, לאחד מהם היה סכין. אמרתי בלב שלי רק שזה לא יקרה גם לנו".

בפיגוע הקשה בפארק שסמוך לרחוב אבן גבירול באלעד נרצחו אתמול שלושה גברים - יונתן חבקוק, בועז גול ואורן בן יפתח. זאת, לאחר שהותקפו על ידי שני מחבלים בגרזן ובנשק חם בכמה מוקדים בעיר. חבקוק, תושב אלעד כבן 40, הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים. לפי חבריו, הוא נרצח בעת שירד לחפש את בנו. גול, בן כ-40 מאלעד, הותיר אחריו חמישה ילדים, ובן יפתח, תושב לוד בן 37, הותיר אחריו שישה ילדים. בפיגוע נפצעו גם גבר בן 75, גבר בן 38 וצעיר בן 20 באורח קשה, וצעיר נוסף, בן 23 נפצע באורח קל. הפצועים פונו לבתי החולים שיבא תל השומר ובילינסון בפתח תקווה.

פינוי פצועי פיגוע באלעד, בי"ח בילינסון, 5 במאי 2022. ראובן קסטרו
"אמרתי בלב רק שזה לא יקרה גם לנו". פינוי פצועי הפיגוע באמבולנס/ראובן קסטרו

כוחות הביטחון פתחו במצוד אחר המחבלים שביצעו את הפיגוע שנמשך אף בשעה זו. במערכת הביטחון חוששים שהמחבלים יימלטו לשטחים, ועל כן מחסומים נפרסו בכבישים, ומסוק סורק מהאוויר אחר רכב מסחרי שנמלט מזירת הפיגוע.

בתום התייעצות ביטחונית שקיים ראש הממשלה נפתלי בנט אמר הוחלט על המשך הפעילות המבצעית של משטרת ישראל, הימ"מ והשב"כ לשעות הקרובות ולימים הקרובים. "אויבינו יצאו למסע רצח כנגד יהודים באשר הם", אמר. "מטרתם לשבור את רוחנו, הם ייכשלו. אנחנו נשים ידינו על המחבלים ועל סביבתם התומכת, והם ישלמו את המחיר. אני מוסר את תנחומיי מעומק ליבי למשפחות הנרצחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully