וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסרבת להאמין שנשארתי עם 5 יתומים": הפוסט קורע הלב של אשת הנרצח בפיגוע באלעד

עודכן לאחרונה: 6.5.2022 / 9:17

לימור, אשתו של יונתן חבקוק, ספדה לו בפייסבוק: "נלחם נגד המחבלים בגבורה רבה, אפשר לרבים לברוח והציל אותם. אתה תחסר לנו מאוד". עוד ביקשה לא לפרסם את פרטי המשפחה עד שהמחבלים ייתפסו: "לבי נשרף שבני הרך ראה את אביו ברגעיו האחרונים. הילדים בטראומה"

תיעוד רגעי הפיגוע באלעד/מערכת וואלה!

לימור חבקוק, אשתו של יונתן שנרצח בפיגוע באלעד ספדה לו הלילה (שישי) בפייסבוק וכתבה כי "בעלי נלחם נגד המחבלים בגבורה רבה דקות ארוכות, אפשר לרבים לברוח מהמקום והציל נפשות רבות. בעלי היקר והאהוב, אתה תחסר לנו מאוד".

"לבי מסרב להאמין שנשארתי לבד עם חמישה יתומים. לבי נשרף שילדי הרך ראה את אביו ברגעים האחרונים שלו", כתבה האלמנה וביקשה לא לפרסם את פרטי המשפחה עד שהמחבלים ייתפסו: "כל הפרטים האישיים שלנו רצים ברשת, הילדים בטראומה ומפוחדים".

יהונתן חבקוק, נרצח בפיגוע באלעד. 6 במאי 2022. באדיבות המשפחה
"נלחם בגבורה נגד המחבלים". יונתן חבקוק/באדיבות המשפחה

"הייתי שכן שלו 15 שנה, היה בן אדם הכי מיוחד שיכולתי להכיר", סיפר חברו של חבקוק, אמיר מזרחי, "הוא היה המוסכניק שלנו, מתקן את הרכב. מי שהיה רואה אותו - תמיד חיוך על הפנים. הוא הראשון שלקח אותי לאומן. הבנות שלו לומדות עם הבנות שלי. אין לי מילים, הוא היה בבית. לפי מה שהבנתי מהבנות שלי שהיו שם (בזירה) הם עשו ארוחה בבית. הוא רצה לקרוא לבן שלו, זה ממש על הכיכר. הוא ירד לכיכר לחפש את הבן שלו ונרצח. איך שהוא ירד לכיכר הוא נרצח".

יעקב ברנוי, חברו הקרוב של חבקוק סיפר לוואלה! כי הוא "תמיד חייך. היה אדם שתמיד היה שמח. לא הכרנו אצלו מציאות אחרת".

אורן בן יפתח תושב לוד, בן 37, נרצח בפיגוע באלעד. 6 במאי 2022. באדיבות המשפחה
"הלב נשבר לרסיסים". אורן בן יפתח שנרצח בפיגוע באלעד/באדיבות המשפחה
בועז גול, נרצח בפיגוע באלעד. 6 במאי 2022. באדיבות המשפחה
הותיר חמישה יתומים. בועז גול שנרצח בפיגוע באלעד/באדיבות המשפחה

בפיגוע הקשה באלעד נרצחו אתמול גם בועז גול, תושב אלעד שהותיר אחריו חמישה יתומים, ואורן בן יפתח, תושב לוד בן 37, שהותיר אחריו שישה ילדים.

ראש העיר לוד, יאיר רביבו, כתב לזכרו של בן יפתח כי "הלב נשבר לרסיסים במשפחה שפקדו אותה בשנים האחרונות אסונות רבים. אנחנו מלווים כעת את המשפחה בשעה הקשה מנשוא. השם יקום דמו במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully