וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן חבקוק, בועז גול ואורן בן יפתח הם הנרצחים בפיגוע באלעד

עודכן לאחרונה: 6.5.2022 / 7:34

לפי מכריו של חבקוק, הוא נרצח כשירד לחפש את בנו. "רצה לקרוא לבן שלו, ממש על הכיכר", אמר חברו. "היה בן אדם הכי מיוחד שהכרתי, תמיד חיוך על הפנים". חבקוק וגול, תושבי אלעד, היו שניהם אבות ל-5 ילדים. בן יפתח, תושב לוד, היה אב ל-6. ראש העיר לוד: "שעה קשה מנשוא"

תיעוד רגעי הפיגוע באלעד/מערכת וואלה!

יונתן חבקוק, בועז גול ואורן בן יפתח הם הנרצחים בפיגוע שאירע אמש (חמישי) באלעד. חבקוק, תושב אלעד כבן 40, הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים. לפי חבריו, הוא נרצח בעת שירד לחפש את בנו. גול, בן כ-40 מאלעד, הותיר אחריו חמישה ילדים, ובן יפתח, תושב לוד בן 37, הותיר אחריו שישה ילדים.

"הייתי שכן שלו 15 שנה, היה בן אדם הכי מיוחד שיכולתי להכיר", סיפר חברו של חבקוק, אמיר מזרחי, "הוא היה המוסכניק שלנו, מתקן את הרכב. מי שהיה רואה אותו - תמיד חיוך על הפנים. הוא הראשון שלקח אותי לאומן. הבנות שלו לומדות עם הבנות שלי. אין לי מילים, הוא היה בבית. לפי מה שהבנתי מהבנות שלי שהיו שם (בזירה) הם עשו ארוחה בבית. הוא רצה לקרוא לבן שלו, זה ממש על הכיכר. הוא ירד לכיכר לחפש את הבן שלו ונרצח. איך שהוא ירד לכיכר הוא נרצח".

יעקב ברנוי, חברו הקרוב של חבקוק סיפר לוואלה! כי הוא "תמיד חייך. היה אדם שתמיד היה שמח. לא הכרנו אצלו מציאות אחרת".

יהונתן חבקוק, נרצח בפיגוע באלעד. 6 במאי 2022. באדיבות המשפחה
"תמיד חיוך על הפנים". יונתן חבקוק/באדיבות המשפחה
בועז גול, נרצח בפיגוע באלעד. 6 במאי 2022. באדיבות המשפחה
בועז גול, השאיר אחריו חמישה ילדים/באדיבות המשפחה

ראש העיר לוד, יאיר רביבו, כתב לזכרו של בן יפתח כי "הלב נשבר לרסיסים במשפחה שפקדו אותה בשנים האחרונות אסונות רבים. אנחנו מלווים כעת את המשפחה בשעה הקשה מנשוא. השם יקום דמו במהרה".

במהלך הלילה הגיעו גופות ההרוגים למכון לרפואה משפטית באבו כביר לצורך זיהוי. מלבד שלושת הנרצחים, בפיגוע נפצעו גם גבר בן 75, גבר בן 38 וצעיר בן 20 באורח קשה. צעיר נוסף, בן 23, נפצע באורח קל. הפצועים פונו לבתי החולים שיבא תל השומר ובילינסון בפתח תקווה.

אורן בן יפתח תושב לוד, בן 37, נרצח בפיגוע באלעד. 6 במאי 2022. באדיבות המשפחה
אורן בן יפתח, נרצח בפיגוע באלעד/באדיבות המשפחה

כוחות הביטחון פתחו במצוד אחר המחבלים שביצעו את הפיגוע שנמשך אף בשעה זו. במערכת הביטחון חוששים שהמחבלים יימלטו לשטחים, ועל כן מחסומים נפרסו בכבישים, ומסוק סורק מהאוויר אחר רכב מסחרי שנמלט מזירת הפיגוע.

בתום התייעצות ביטחונית שקיים ראש הממשלה נפתלי בנט אמר הוחלט על המשך הפעילות המבצעית של משטרת ישראל, הימ"מ והשב"כ לשעות הקרובות ולימים הקרובים. "אויבינו יצאו למסע רצח כנגד יהודים באשר הם", אמר. "מטרתם לשבור את רוחנו, הם ייכשלו. אנחנו נשים ידינו על המחבלים ועל סביבתם התומכת, והם ישלמו את המחיר. אני מוסר את תנחומיי מעומק ליבי למשפחות הנרצחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully