וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע באלעד: הרופאים נלחמים על חייו של פצוע אנוש, שניים נוספים יצאו מכלל סכנה

עודכן לאחרונה: 6.5.2022 / 11:20

מצבו של הגבר בן ה-75 שנפצע בפיגוע אינו יציב ונשקפת סכנה לחייו. הוא מאושפז בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. מצבם של שני פצועים נוספים, כבן 20 ו-38, קשה אך יציב. הפצועים הותקפו על ידי שני מחבלים בגרזן ברחוב אבן גבירול בעיר. המצוד אחריהם נמשך

תיעוד רגעי הפיגוע באלעד/איציק אוחנה, כיכר השבת

בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה עדכנו הבוקר (שישי) כי מצבו של הפצוע בן ה-75 מהפיגוע באלעד מוסיף להיות אנוש והרופאים נלחמים על חייו. כמו כן, לדבריהם מצבו של בן ה-38 מוסיף להיות קשה אך הרופאים ייצבו את מצבו ולא נשקפת סכנה לחייו.

בד בבד, בית החולים שיבא תל השומר עדכן כי מצבו של הצעיר שהובהל אליהם אמש מוסיף להיות קשה אך יציב. הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי.

גבר בן 75, גבר בן 38, וגבר כבן 20 נפצעו אמש באורח אנוש וקשה בפיגוע בפארק שסמוך לרחוב אבן גבירול באלעד כשהותקפו על ידי שני מחבלים בגרזן. לפי שעה, מצבו של בן ה-75 אינו יציב ונשקפת סכנה לחייו. מצבו של בן ה-38 שנפצע אמש באורח אנוש התייצב וכעת מוגדר קשה. כמו כן, בפיגוע נפצע צעיר נוסף, בן 23, באורח קל.

זירת הפיגוע באלעד 5 במאי 2022. רויטרס
"ממשיכים להלחם על חייהם". זירת הפיגוע באלעד/רויטרס

מנהל בית החולים בילינסון ד"ר ערן רוטמן עדכן אתמול על מצבם של הפצועים שהובלו לבית החולים ואמר כי "הם הגיעו לבית החולים במצב קשה, אחד במצב קשה מאוד. שניהם סובלים מחבלות ראש". מנהל מחלקת נוירוכירוגיה בבית החולים שיבא מסר כי הצעיר הובהל לבית החולים כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. "הוא הועבר לקבלת חוות דעת רפואית ונכנס לניתוח מציל חיים", סיפר.

בפיגוע נרצחו יונתן חבקוק, בועז גול ואורן בן יפתח. חבקוק, תושב אלעד כבן 40, הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים. לפי חבריו, הוא נרצח בעת שירד לחפש את בנו. גול, בן כ-40 מאלעד, הותיר אחריו חמישה ילדים, ובן יפתח, תושב לוד בן 37, הותיר אחריו שישה ילדים.

זירת פיגוע, אלעד, 5 במאי 2022. יוסי אלוני, פלאש 90
"המצוד נמשך". זירת הפיגוע באלעד/פלאש 90, יוסי אלוני

כוחות הביטחון פתחו במצוד אחר המחבלים שביצעו את הפיגוע שנמשך אף בשעה זו. במערכת הביטחון חוששים שהמחבלים יימלטו לשטחים, ועל כן מחסומים נפרסו בכבישים, ומסוק סורק מהאוויר אחר רכב מסחרי שנמלט מזירת הפיגוע.

בתום התייעצות ביטחונית שקיים ראש הממשלה נפתלי בנט אמר הוחלט על המשך הפעילות המבצעית של משטרת ישראל, הימ"מ והשב"כ לשעות הקרובות ולימים הקרובים. "אויבינו יצאו למסע רצח כנגד יהודים באשר הם", אמר. "מטרתם לשבור את רוחנו, הם ייכשלו. אנחנו נשים ידינו על המחבלים ועל סביבתם התומכת, והם ישלמו את המחיר. אני מוסר את תנחומיי מעומק ליבי למשפחות הנרצחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully