וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק סעידיאן במסר חדש ערב יום הזיכרון: "לא צריך יום מיוחד כדי לזכור את החברים"

עודכן לאחרונה: 3.5.2022 / 11:41

שנה לאחר שהצית את עצמו מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון, התייחס הלום הקרב איציק סעידיאן למשמעותו של יום הזיכרון עבורו. "זה יום קשוח. אנחנו זוכרים אותם כל השנה", אמר בתוכנית "סדר יום" בכאן ב'. עוד הודה לעם ישראל שתומך בו בשיקומו "מחבק ואוהב אתכם"

בווידאו: איציק סעידיאן במסר ליום הזיכרון שנה לאחר שהצית את עצמו/מתוך "סדר יום" עם קרן נויבך, כאן רשת ב'; צילום: באדיבות Yamtov

כשנה לאחר שהצית את עצמו מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה, הלום הקרב איציק סעידיאן התייחס היום (שלישי) למשמעותו של יום הזיכרון עבורו. "זה יום קשוח ואנחנו לא צריכים יום מיוחד כדי לזכור את החברים שלנו. אנחנו זוכרים אותם כל השנה", אמר בתוכנית "סדר יום" עם קרן נויבך בכאן ב'.

"עוד מעט יום הזיכרון. מה זה יום הזיכרון בשבילי? בשבילי זה הישראליות יותר מהכול. כי כולנו בסוף בעצב הזה מחזקים אחד את השני", הוסיף סעידיאן. "אני רוצה להגיד שאני משתתף בצער המשפחות השכולות ופונה לחבריי הפצועים והפצועות בצה"ל. אני ממליץ לא להעמיס יותר מדי על עצמכם ביום הזה. תבחרו להיות יותר עם חברים קרובים, עם המשפחה, תלכו לים לנשום אוויר, לראות שקיעה, לגלוש", הוסיף. כמו כן התייחס סעידיאן לתמיכה לה זוכה מעמם ישראל ואמר "תודה שאתם מחזקים אותי בשיקום שלי. מחזק, מחבק ואוהב אתכם".

איציק סעידיאן. מתוך פייסבוק, צילום מסך
"יום קשוח". איציק סעידיאן/צילום מסך, מתוך פייסבוק

איציק סעידיאן סובל מפוסט טראומה בעקבות שירותו כלוחם בגדוד 13 של גולני. כמו כן, הוא היה מעורב באסון הנגמ"ש במבצע צוק איתן, שהוביל למותם של 13 לוחמים בשכונת סג'עייה, בהם אורון שאול שנחטף והוכרז חלל צה"ל. בחודש ינואר, שלושה חודשים לאחר ששב להכרה, סעידיאן עזב לראשונה את חדרו בכיסא מיוחד ויצא לאוויר הפתוח - לבקשתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully