וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה בתוך שבוע: מכתב איומים עם קליע נשלח למשפחת בנט

עודכן לאחרונה: 28.4.2022 / 15:33

לפי גורם המעורה בפרטים, המכתב הנוסף כוון לבנו של ראש הממשלה יוני. בדומה למכתב הקודם שנשלח למשפחה - גם הפעם המעטפה הכילה קליע בצד האיומים

משפחת בנט בכנסת 13 ביוני 2021. אריאל זנדברג., מערכת וואלה
מכתב איומים שני בתוך שבוע. רה"מ בנט ומשפחתו/מערכת וואלה, אריאל זנדברג.

מכתב איומים נוסף נשלח למשפחת בנט. מקור שמעורה בפרטים אמר היום (חמישי) לוואלה! כי המכתב כוון לבנו של ראש הממשלה, יוני בנט, והמעטפה הכילה קליע.

זו הפעם השנייה בשבוע החולף בה נודע על מכתב איומים שנועד לבני משפחתו של ראש הממשלה. הפרסום בדבר המכתב הקודם ארע לפני שלושה ימים, וחקירת המקרה הוטלה על שב"כ ויחידת לה"ב 433 במשטרה.

יוני בנט. אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
"חבל שזה קורה בגלל הסתה". בנו של רה"מ, יוני בנט/פלאש 90, אוליבייה פיטוסי

האיומים גררו אחריהם שורה של גינויים במערכת הפוליטית, ובראשם ראש הממשלה בנט ובנו. "סכסוך פוליטי, לא משנה כמה הוא עמוק, לא צריך להגיע לאלימות, לבריונות ולאיומי מוות", אמר אז בנט. "אנחנו צריכים לעשות הכול, כמנהיגים וכאזרחים שעתידם ועתיד ילדיהם במדינה הזאת, כדי שתופעות כאלה פשוט לא יתקיימו. כולנו אנשים. ויכוחים וחילוקי דעות - כן, בריונות ואיומים - לא".

בנו של ראש הממשלה, יוני, שעל פי החשד המכתב כוון אליו באופן אישי, גינה אף הוא את הדברים ברשתות החברתיות. "זה כל כך עצוב שדברים כאלה קורים בגלל הסתה", אמר.

לדברים הצטרף גם ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד. "מכתב האיומים על חיי ראש הממשלה הוא תזכורת עצובה ומסוכנת לאן הסתה עלולה להוביל", הדגיש. "נמשיך להלחם בשיח השנאה ברחוב, ברשתות, בכל מקום. הם לא יפחידו אותנו. הקיצוניים לא ינצחו את הרוב השפוי".

לפני כשמונה חודשים הוגש כתב אישום נגד גבר בן 45 מקריית גת, שהתקשר למוקד המשטרה ואיים לפגוע בבנט. שוטרים של מרחב לכיש איתרו הגבר בקריית גת, ובחקירה הוא קשר את עצמו לאירוע ואישר כי תיכנן לפגוע בראש הממשלה.

  • עוד באותו נושא:
  • איומים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully