וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדור של נשק בתוך מכתב: המשטרה פתחה בחקירה בעקבות איום ברצח על משפחת רה"מ

עודכן לאחרונה: 26.4.2022 / 21:24

המשטרה ושב"כ פתחו בחקירה בעקבות מכתב איומים שנשלח למשפחתו של ראש הממשלה. למכתב צורף כדור מכלי נשק, ואף נוספו לו מסרים מאיימים. החקירה הועברה לאחריות להב 433 ושב"כ והוטל על פרטיה צו איסור פרסום גורף. בעקבות כך, תוגברה האבטחה סביב משפחת רה"מ

בווידאו: רה"מ מתייחס בישיבת הממשלה לפיגוע בתל אביב/מערכת וואלה!

מכתב איומים ברצח ובתוכו כדור חי של נשק נשלח למשפחת ראש הממשלה נפתלי בנט - כך מסרה היום (שלישי) המשטרה. בעקבות המקרה, נפתחה חקירה שהוטלה על להב 433 בשיתוף שב"כ.

בעקבות מכתב האיומים, החליטו גורמי הביטחון במשרד ראש הממשלה לתגבר את האבטחה של יחידת מגן על משפחת ראש הממשלה.

בחודש אוגוסט, כתב אישום הוגש נגד גבר בן 45 מקריית גת, שהתקשר למוקד המשטרה ואיים לפגוע בבנט. שוטרים של מרחב לכיש איתרו הגבר בקריית גת, ובחקירה הוא קשר את עצמו לאירוע ואישר כי תיכנן לפגוע בראש הממשלה.

משפחת בנט בכנסת 13 ביוני 2021. אריאל זנדברג., מערכת וואלה!
משפחת בנט/מערכת וואלה!, אריאל זנדברג.

בתגובה למכתב האיומים, כתב היום ראש הממשלה בחשבון הפייסבוק שלו כי "סכסוך פוליטי, לא משנה כמה הוא עמוק, לא צריך להגיע לאלימות, לבריונות ולאיומי מוות. אנחנו צריכים לעשות הכל, כמנהיגים וכאזרחים שעתידם ועתיד ילדיהם במדינה הזאת, כדי שתופעות כאלה פשוט לא יתקיימו. כולנו אנשים. ויכוחים וחילוקי דעות - כן, בריונות ואיומים - לא".

עוד הוסיף בנט וכתב : "אני ראש ממשלה ואיש פוליטי, אבל אני גם בעל ואבא, וחובתי היא גם לשמור על אשתי ועל ילדיי. עלינו להנמיך את הלהבות של השיח הפוליטי. ערב ימי הזיכרון ויום העצמאות, אני קורא לכולם - מכל קצוות הקשת הפוליטית, בעיקר לאנשים שפעילים ברשתות החברתיות - זה זמן הרגעה ופיוס. יש לנו בית אחד, ואסור לנו לשרוף אותו".

- שלומי הלר
יוני בנט, בנו של רה"מ, 26 באפריל, 2022. אינסטגרם, תמונות גולשים
יוני, בנו של רה"מ, כותב באינסטגרם על המקרה/תמונות גולשים, אינסטגרם

לוואלה! נודע כי בשיחתו למוקד המשטרה הגבר אמר את הדברים הבאים: "הייתי בבית חולים, לא התייחסו אליי. אני רוצה לפגוע בראש הממשלה בנט, כי מאז שהוא בשלטון, מה שמתנהל במדינה לא טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully