וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 45 נאשם שהתקשר למשטרה ואיים לפגוע ברה"מ בנט

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 17:23

כתב אישום הוגש נגד גבר מקריית גת, שהתקשר ביום שישי האחרון למוקד המשטרה ואיים לפגוע בראש הממשלה. בחקירה הוא קשר את עצמו לאירוע ואישר כי תיכנן לפגוע בבנט, לדבריו מאחר כי "מאז שהוא בשלטון, מה שמתנהל במדינה לא טוב". בקשה הוגשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד גבר בן 45 מקריית גת, שהתקשר ביום שישי האחרון למוקד המשטרה ואיים לפגוע בראש הממשלה נפתלי בנט. כתב האישום בגין איומים הוגש לבית משפט השלום, שם הוארך מעצרו של הנאשם, והיום הגישה המשטרה בקשה להאריך את מעצרו עד תום לתום ההליכים.

שוטרים של מרחב לכיש איתרו הגבר בקריית גת, ובחקירה הוא קשר את עצמו לאירוע ואישר כי תיכנן לפגוע בראש הממשלה.

לוואלה! נודע כי בשיחתו למוקד המשטרה הגבר אמר את הדברים הבאים: "הייתי בבית חולים, לא התייחסו אליי. אני רוצה לפגוע בראש הממשלה בנט, כי מאז שהוא בשלטון, מה שמתנהל במדינה לא טוב".

רה"מ נפתלי בנט בהצהרה, משרד ראש הממשלה, ירושלים, 18 באוגוסט 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
הנאשם התקשר למשטרה ואמר שיפגע בראש הממשלה. בנט, בשבוע שעבר/פלאש 90, יונתן זינדל

מהמשטרה נמסר כי החקירה החלה בעקבות שיחה שביצע הנאשם למוקד 100 בערב שישי האחרון, במהלכה השמיע באוזני השוטרת איומים לפגיעה בנבחר ציבור. לדברי המשטרה, כבר במהלך השיחה שוגרה לעבר מיקומו של הנאשם ניידת משטרה, שאיתרה אותו סמוך לטלפון הציבורי ממנו חייג. השוטרים שעצרו אותו לחקירה טענו כי הנאשם השמיע את האיומים כלפי בנט גם בפניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully