וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליכוד תוקפים את בנט: "איזה אזרח בישראל מוציא כל כך הרבה כסף על אוכל?"

עודכן לאחרונה: 25.4.2022 / 11:27

ח"כ קרעי טען בריאיון ל-103FM כי בהשוואה להוצאות מעונו של בנט, "נתניהו לא היה נהנתן", והוסיף כי "המעון ברעננה הוא מעון רשמי לצורכי חזירות בלבד". אתמול טענו בלשכת בנט כי בתקופתו חל חיסכון של כשני מיליון שקלים בשנה בהוצאות המעון ביחס לקודמו

בווידאו: נאום נתניהו בהפגנת הימין בירושלים/מערכת וואלה!

חבר הכנסת שלמה קרעי (הליכוד) טען הבוקר (שני) כי בהשוואה להוצאות ראש הממשלה נפתלי בנט על ביתו הפרטי, ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו לא היה נהנתן. "איך אפשר לדבר על חמגשיות כשהבן אדם מוציא 25 אלף שקלים בחודש על טייק אוויי", אמר קרעי בריאיון לענת דוידוב וגולן יוכפז ב-103FM, ברקע הפרסומים על הוצאות במעונו של ראש הממשלה נפתלי בנט. "איזה אזרח בישראל מוציא בחודש כל כך הרבה כסף על אוכל?", תהה קרעי.

בדבריו, התייחס קרעי לפרסום של העיתונאית אילה חסון בחדשות 13, שדיווחה כי הוצאות משפחת ראש הממשלה על הזמנות מזון חודשיות מגיעות לכדי 11 וחצי אלף שקלים בממוצע. זאת, לצד 15 אלף שקלים המשמשים לקניות בסופרים ומעדניות. לפי הדיווח, סך ההוצאות מסתכם בכ-50 אלף שקלים בחודש בממוצע, בתוספת הוצאות אבטחה וניהול משק הבית. בתגובה לפרסום טענו בלשכת בנט כי בתקופתו דווקא חל חיסכון של כשני מיליון שקלים בשנה לעומת תקופת נתניהו.

נפתלי בנט. ראובן קסטרו
ראש הממשלה, נפתלי בנט/ראובן קסטרו

"איך נוכל שאמר לפני חודש שהוא לא צריך שקל מהמדינה כי הוא אדם מסודר, מגיש חשבוניות למדינה על טייק אווי בעשרות אלפי שקלים בחודש? המעון ברעננה הוא מעון רשמי לצורכי חזירות בלבד", האשים קרעי. "כשרואים את מה שהוא עושה בבית הפרטי שלו - נתניהו לא היה נהנתן".

האזינו לדברי קרעי בראיון

שלמה קרעי מגיע לכינוס סיעת הליכוד במצודת זאב, תל אביב 17.06.21. ראובן קסטרו
"המעון ברעננה הוא מעון רשמי לצורכי חזירות בלבד", שלמה קרעי/ראובן קסטרו

לשכת בנט מסרה אתמול בתגובה לפרסום כי בתקופתו חל חיסכון של כשני מיליון שקלים בשנה לעומת תקופת נתניהו. עוד הוסיפו כי "בבית משפחת בנט לא מועסקות כלל מבשלות. לכן, נעשה שימוש בשירותי אוכל חיצוניים עבור משפחת בנט (המונה 6 נפשות) בצורה מסודרת ובהתאם לכל הכללים. עלות ההוצאות פחותה באופן משמעותי מאשר העסקת מבשלת במעון, וכן ביחס להוצאות המזון של ראש הממשלה הקודם ומשפחתו". לפי לשכת בנט, סך ההוצאות החודשי במעונות ראש הממשלה בבלפור ובקיסריה בימי ראש הממשלה הקודם עמד על 262 אלף שקלים, לעומת 87 אלף שקלים כיום.

הנתונים שמשרד ראש הממשלה הוציא מתייחסים לעלויות השוטפות במעון הפרטי של משפחת בנט ברעננה, ולא כולל את עלויות התפעול המקביל של מעון ראש הממשלה הרשמי בבלפור, בו בנט אינו מתגורר מאז כניסתו לתפקיד. הנתונים שלשכת ראש הממשלה הוציאו ביחס לתקופת נתניהו, לעומת זאת, מתייחסים גם למעון הרשמי בבלפור וגם למעון הפרטי בקיסריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully