וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט שוחח עם יורש העצר של בחריין: "חשוב למנוע הסלמה בהר הבית"

עודכן לאחרונה: 20.4.2022 / 16:52

ראש הממשלה דיבר עם סלמאן בן חמד, שבירך אותו לכבוד חג הפסח. בשיחה הודגשה החשיבות בשמירה על השקט באזור מסגד אל-אקצא והכותל המערבי. השניים גם דנו בהיבטים של שיתוף פעולה בין שתי המדינות נידונו נושאים הבולטים בזירה האזורית והבינלאומית

סלמאן בן חמד אל חליפה, יורש העצר וסגן ראשון לראש ממשלת בחריין.. ללא, AP
הדגיש את חשיבות שמירת השקט בהר הבית. יורש העצר הבחרייני/AP, ללא

ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח היום (רביעי) עם יורש העצר של בחריין סלמאן בן חמד, שהדגיש בפניו את החשיבות במניעת ההסלמה בהר הבית. במהלך השיחה בירך יורש העצר את בנט לכבוד חג הפסח, ונסקרו היבטים של שיתוף פעולה בין שתי המדינות. כמו כן, נידונו נושאים הבולטים בזירה האזורית והבינלאומית.

בחודש שעברה נערכה בישראל "פסגת הנגב", שבה השתתפו שרי החוץ של ישראל, ארצות הברית, מצרים, מרוקו, בחריין ואיחוד האמירויות. הבכירים הודיעו על הפיכת המפגש לפורום קבוע שייקרא "פורום הנגב", ויתכנס אחת לכמה זמן כדי לדון בסוגיות אזוריות. במקביל יוקמו כמה קבוצות עבודה לנושאים ביטחוניים, מדיניים וכלכליים ספציפיים. "החלטנו להפוך את פסגת הנגב לפורום קבוע. אנחנו פותחים דלת עבור כל העמים באזור, כולל הפלסטינים, ומציעים להם להחליף את דרך הטרור בשגשוג והצלחה", אמר שר החוץ יאיר לפיד.

רה"מ נפתלי בנט בבסיס אוגדת איו"ש בבית אל, 5 באפריל 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
שוחח עם יורש העצר הבחרייני. בנט/פלאש 90, יונתן זינדל

שר החוץ של בחריין, עבד אל-לטיף אל-זיאני, אמר באירוע כי "הפסגה הזו הפכה דחופה יותר בעקבות מתקפות הח'ותים, האיום של חיזבאללה וסוגיית הגרעין האיראני. אנחנו רוצים להרחיב את שיתוף הפעולה עם ישראל. יש פוטנציאל גדול. הפורום הזה הוא צעד חשוב בהידוק היחסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully