וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמי ביטחון: האיומים מכיוון עזה יימשכו - אבל חמאס לא מעוניין בהסלמה

עודכן לאחרונה: 20.4.2022 / 9:32

הגורמים אמרו כי למרות ירי הרקטה לשטח ישראל והמסרים המאיימים שמעביר חמאס - בארגון הטרור אין כוונה לדרדר את המצב לעימות צבאי. במתקפת התגובה של חיל האוויר הותקף מוצב חירום חשאי של הזרוע הצבאית

גורמים במערכת הביטחון אמרו היום (רביעי) חמאס לא מעוניין בדרדור האזור לעימות צבאי או לפגוע ביציבות הביטחונית. זאת, למרות האיומים שמשמיעים בימים האחרונים בכירי הארגון בעניין מצעד הדגלים וכן ההסתה הפרועה ברשתות החברתיות. לדבריו אותם גורמים, פעילי ארגון הטרור אוכפים סדר בשטחי הרצועה ומנסים למנוע פיגועים ושיגורי רקטות.

בנוסף, ישראל העבירה מסרים מאיימים וברורים לעבר הנהגת חמאס כי היא לא תשלים עם שיגורי רקטות נוספים ותיאלץ להחריף את התגובות ולפגוע בהקלות לציבור הפלסטיני ברצועת עזה כמו יציאת פועלים, ייצוא וייבוא סחורות, וקידום פרויקטים כלכליים ותשתיות.

פגישת ראשי הפלגים הפלסטינים בלשכתו של יחיא סינוואר, 13 באפריל 2022. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים, צילום מסך
לא מעוניינים בעימות צבאי. ראשי הפלגים הפלסטינים, השבוע/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

בתוך כך, לוואלה! נודע כי האתר שתקף חיל האוויר הישראלי ברצועת עזה בלילה שבין שני לשלישי הוא אתר חשאי ששייך לזרוע הצבאית של חמאס. האתר שהותקף מיועד למצבי חירום לקראתם או במהלכם ממהרים פעילי הארגון לעביר אליהם פריטים חשובים ובעלי ערך כמו אמצעים לייצור רקטות.

מטרת התקיפה היתה להעביר מסר להנהגת חמאס כי למרות מאמצי ההסתרה של הזרוע הצבאית יש לישראל מודיעין מדויק על המתרחש ברצועת עזה והאתרים החשאיים. ניתן להעריך כי בידי ישראל מודיעין מדויק על אתרים נוספים שבנתה הזרוע הצבאית של הארגון.

תקיפת צה"ל בעזה, 19 באפריל, 2022. לפי סעיף 27 א לזכויות יוצרים, תמונות גולשים
העברת אמצעים לייצור רקטות. תקיפת צה"ל בעזה, השבוע/תמונות גולשים, לפי סעיף 27 א לזכויות יוצרים

אתמול התבטא בנושא שר הביטחון בני גנץ ואמר כי "אם יימשכו ההסתה והירי - ארגוני הטרור יפגעו קשות, וכך גם תושבי עזה, שנהנים כרגע ממהלכים שעשינו לפיתוח הכלכלה ומעבודה בישראל. אלו מהלכים שנרחיב אם תימשך היציבות או שיחזרו לאחור, אם ראשי החמאס יחליטו לפגוע בה".

  • עוד באותו נושא:
  • חמאס
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully