וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב בהלם בבוקר שאחרי הפיגוע: "מפחיד עכשיו, לא יודעים מה יהיה מחר ומחרתיים"

עודכן לאחרונה: 8.4.2022 / 9:53

עוברים ושבים בסמוך לזירת הפיגוע, בר האילקה ברחוב דיזנגוף בעיר, התאספו סביב גדר המשטרה המקיפה את הבר. זוג צעירים שהגיע למקום הדליק נרות זיכרון ותלה שלט עליו נכתב "דם יהודי אינו הפקר", אחרים הניחו זרי פרחים ופרצו בבכי. נוספים הגיעו לאסוף חפצים שהשאירו מאחור

בווידאו: תיעוד מפיגוע הירי בתל אביב/ידיעות מהשטח בטלגרם

בתל אביב אוספים הבוקר (שישי) את השברים אחרי פיגוע הירי בעיר שגבה אמש את חייהם של שני בני אדם. עוברים ושבים בסמוך לזירת הפיגוע, בר האילקה ברחוב דיזנגוף בעיר, נעצרו במדרכה המשקיפה על המקום והתאספו סביב גדר המשטרה המקיפה את הבר. עשרות אנשים מתקהלים סביב הזירה, מניחים פרחים ובוכים. כוחות משטרה עדיין במקום.

זוג צעירים שהגיע למקום הדליק נרות זיכרון ותלה שלט עליו נכתב "דם יהודי אינו הפקר". נכון לכעת, טרם פורסמו שמות הנרצחים והצעירים אינם יודעים אם קשורים למי מהנפגעים אך לדברי הצעירה, שפרצה בבכי, "יש לנו תחושה שיש לנו קשר". נוספים חזרו למקום על מנת לאסוף חפצים שהשאירו מאחור.

זירת חיסול המחבל בבוקר לאחר פיגוע ירי ברחוב דיזנגוף, תל אביב. אורי סלע
"אוספים את השברים", זירת הפיגוע, הבוקר/אורי סלע
זירת חיסול המחבל בבוקר לאחר פיגוע ירי ברחוב דיזנגוף, תל אביב. אורי סלע
"עשרות התאספו והדליקו נרות". זירת הפיגוע, היום/אורי סלע

עמית, בן 25, חזר לזירה לאסוף את הקורקינט החשמלי שהשאיר תוך שנמלט מהמקום. "לא ציפיתי שיהיו פה כל כך הרבה אנשים. מפחיד עכשיו למרות שתפסו אותו. אתה לא יודע מה יקרה מחר, מחרתיים, עוד שבוע", סיפר.

הפיגוע החל אתמול בסביבות השעה 21:00, אז פתח המחבל באש לעבר המבלים ב"אילקה בר". המחבל הצליח להימלט דרך אחת הסימטאות, מה שגרר מראות חריגים של יותר מאלף שוטרים באזור. כוחות מיוחדים סרקו בנייני מגורים בתל אביב בניסיון לאתר את המחבל.

זירת חיסול המחבל בבוקר לאחר פיגוע ירי ברחוב דיזנגוף, תל אביב. אורי סלע
"מפחיד פה", זירת הפיגוע, הבוקר/אורי סלע

הבוקר בסביבות השעה 05:00, ובתום מרדף של כוחות הביטחון, אותר וחוסל המחבל, פלסטיני ממחנה הפליטים ג'נין בשם רעד פתחי חאזם יאמן. הוא אותר על ידי שב"כ כשהוא מסתתר סמוך למסגד ביפו, ובמהלך חילופי אש עם כוח לוחמי שב"כ וימ"מ, נהרג במקום. אין נפגעים בפעולת הסיכול.

חקירת הפיגוע נמשכת, וכעת נבדקת האפשרות שהמחבל קיבל סיוע ממקומיים, שסייעו לו להסתתר. לפי הערכות הוא הכיר היטב את האזור ולכן ידע את המיקום של המסגד, שם קיווה להסתתר בחסות התפילות של יום שישי הראשון של רמדאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully