וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש המל"ל לשעבר: "הייתי עוצר כרגע כניסת פלסטינים לכל תקופת הרמדאן"

עודכן לאחרונה: 8.4.2022 / 7:42

מאיר בן שבת אמר לוואלה! כי כדי לקטוע את גל הטרור באופן מידי, אפשר לתת מענה כלכלי לענפים בישראל שיפגעו מכך ולאפשר סיוע לפועלים הפלסטינים מצד גורמים בינלאומיים. "פיגוע נוסף והדרדרות ביטחונית יהיו להם השלכות יותר קשות גם כלכלית - זהו רע הכרחי"

בווידאו: תיעוד מפיגוע הירי בתל אביב/ידיעות מהשטח בטלגרם

ראש המל"ל לשעבר מאיר בן שבת אמר היום (שישי) לוואלה! שכדי לקטוע מידית את גל הפיגועים, בהם פיגוע הירי אתמול ברחוב דיזינגוף בתל אביב, בו נרצחו שני בני אדם ו-14 נפצעו, הוא "היה עוצר כניסת פלסטינים לישראל לכל תקופת הרמדאן".

בן שבת אמר כי יש "לצמצם מגע עם האוכלוסיה הישראלית, לאפשר איתור וזיהוי מהיר של שבחים.
במקביל הייתי מגביר מאמץ בקו התפר ובפרצות. מדובר בסך הכול בחודש. אפשר לתת מענה כלכלי לענפים בישראל שיפגעו מכך ולאפשר סיוע לפועלים הפלסטינים מצד גורמים בינלאומיים (לא מתקציבינו).
בנסיבות שנוצרו, פיגוע נוסף והדרדרות ביטחונית יהיו להם השלכות יותר קשות גם כלכלית ולכן זהו רע הכרחי".

זירת חיסול המחבל של הפיגוע בתל אביב, ביפו, 8 באפריל 2022. ., מערכת וואלה!
מקום הימצאותו של המחבל, הבוקר/מערכת וואלה!, .

הפיגוע החל בסביבות השעה 21:00, אז פתח המחבל באש לעבר המבלים ב"אילקה בר". המחבל הצליח להימלט דרך אחת הסימטאות, מה שגרר מראות חריגים של יותר מאלף שוטרים באזור. כוחות מיוחדים סרקו בנייני מגורים בתל אביב בניסיון לאתר את המחבל.

הבוקר בסביבות השעה 05:00, ובתום מרדף של כוחות הביטחון, אותר וחוסל המחבל, פלסטיני ממחנה הפליטים ג'נין בשם רעד פתחי חאזם יאמן. הוא אותר על ידי שב"כ כשהוא מסתתר סמוך למסגד ביפו, ובמהלך חילופי אש עם כוח לוחמי שב"כ וימ"מ, נהרג במקום. אין נפגעים בפעולת הסיכול.

חקירת הפיגוע נמשכת, וכעת נבדקת האפשרות שהמחבל קיבל סיוע ממקומיים, שסייעו לו להסתתר. לפי הערכות הוא הכיר היטב את האזור ולכן ידע את המיקום של המסגד, שם קיווה להסתתר בחסות התפילות של יום שישי הראשון של רמדאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully