וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע בתל אביב: המחבל יורה לעבר הבר "אילקה", נמלט לסמטה וממשיך בירי

עודכן לאחרונה: 8.4.2022 / 3:42

בתיעוד נוסף מהזירה, נשמעים עדי ראייה בשיחתם למוקד של מד"א, בהן אחת מעדי הראייה מדווחת שהיא מתחבאת מתחת לשולחן. עד ראייה אחר מספר כי הוא שומע יריות ורואה אנשים נמלטים מהרחוב. "יש מלא פצועים, אני לא יודעת מה קרה, אנחנו בפנים, הכל מלא בדם"

בווידאו: תיעוד מפיגוע הירי בתל אביב/ידיעות מהשטח בטלגרם

מתיעוד של מצלמות האבטחה מזירת הפיגוע שאירע אמש (חמישי) בתל אביב, נראה המחבל נעמד מול יושבי הפאב ופותח באש. רגעים ספורים לאחר מכן, הוא נראה נמלט לתוך סמטה סמוכה. המצוד אחריו ממשיך להתנהל מאז.

מספר שיחות מעדי ראייה שהתקשרו למוקד 101 של מד"א תועדו מהזירה, בהן של אזרחית שהתחבאה מתחת לשולחן ודיווחה על המתרחש. "יש פה מחבלים," אמרה למוקד. "אני מתחת לשולחן, אני לא רואה כלום", אמרה.

עדת ראייה אחרת דיווחה מהזירה כי יש בה פצועים רבים. "יש מלא פצועים, אני לא יודעת מה קרה, אנחנו בפנים, הכל מלא בדם", אמרה בבכי. עד ראייה ברחוב דיווח על ששמע יריות ואנשים בורחים. "הרחוב התרוקן, זה היה מטר ממני", אמר.

זירת פיגוע ברחוב דיזנגוף תל אביב, 7 באפריל 2022. שלומי גבאי
זירת פיגוע ברחוב דיזנגוף, אמש/שלומי גבאי
קריאות למד"א מזירת הפיגוע בתל אביב/מד"א

שני בני אדם נרצחו ו-12 נוספים נפצעו בפיגוע הירי ברחוב דיזנגוף בעיר, מקום בילוי מרכזי בה. לאחר טיפול בבית החולים במהלך הלילה, שלושה מתוך ארבעת הפצועים שהוגדרו במצב אנוש, מצבם התייצב וכעת מוגדר קשה, כשהנותר מאושפז במצב קריטי.

מחקירת האירוע עולה כי המחבל הגיע ל"אילקה בר" שברחוב, פתח באש ונמלט. כוחות ימ"מ רבים ומאות שוטרים נמצאים בעיר בניסיון לאתר עדיין את המחבל. כמו כן כוחות הביטחון פועלים לאורך כביש החוף מדרום לצפון, ובכניסות לערים נתניה וחדרה מחסומי משטרה המבצעים בידוק לכל רכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully