וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מבצע החיסול ליד ג'נין: כוחות הביטחון עצרו חבר חולייה נוסף בטול כרם

עודכן לאחרונה: 2.4.2022 / 14:41

הפלסטיני לא נכח בהיתקלות של צה"ל עם המחבלים בלילה, בה חוסלו שלושה פלסטינים. המצוד אחריו נערך במהלך הבוקר, והסתיים לאחר ששב"כ הצליח לאתר אותו במערב הגדה. כוחות מיוחדים כיתרו את המבנה בו שהה ועצרו אותו

פעילות כוחות הביטחון בג'נין. 2 באפריל 2022/סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

כוחות מיוחדים מחטיבת הקומנדו בפיקודו של אל"מ מ' בצה"ל פשטו היום (שבת) על מבנה בכפר שוויכה שליד טול כרם ועצרו חבר חוליה של המחבלים שחוסלו בג'נין. זאת, לאחר שהחשוד לא נכח במהלך ההיתקלות עם צה"ל במהלך הלילה, ולאחר ששב"כ הצליח לאתר את מיקומו. במהלך החיפוש במבנה אותרו אמצעי לחימה.

דובר צה"ל מסר כי "המעצר בוצע לאור יום ועל פי הערכה כי המבוקש יבקש להגיב על חיסול החוליה באמצעות פיגוע נוסף". עוד נמסר כי לוחמי היחידה איתרו נשק מסוג M16 ותחמושת שהיו ברשותו. בנוסף עדכן כ חשודים נוספים נעצרו במהלך פעילות הכוחות הלילה.

הרובה שנתפס ברשותו של חבר חוליית הטרור הפלסטינית שנלכד בטול כרם 02.04.2022. דובר צה"ל
הרובה שנתפס ברשותו של חבר החולייה, היום/דובר צה"ל

המחבלים סאיב אבהרה וח'ליל טוואלבה מג'נין וסייף אבו ליבדה מטול כרם, היו חמושים וניהלו חילופי אש עם כוחות הביטחון, עד שנהרגו מירי הלוחמים. ברכבם נמצאו רובים, רימונים ומחסניות. על פי דיווחים פלסטינים צה"ל לקח את גופותיהם.

החולייה הייתה מעורבת בפעילות טרור נגד כוחות הביטחון בתקופה האחרונה, ולפי לדברי גורמי ביטחון, שב"כ הביא מידע מודיעיני מדויק על כוונתה לבצע פיגוע גדול. החולייה, שאינה משויכת לארגון מסוים, הוגדרה על ידי כוחות הביטחון כ"פצצה מתקתקת".

המבצע הלילה החל במעקב אחר החולייה, שארך מספר שעות. לאחר מכן החלו הלוחמים במרדף אחר רכבם של המחבלים עד שלבסוף החלו חילופי האש בין הכוחות, שבסופם חוסלו שלושת המחבלים. בעקבות ההיתקלות נפצעו ארבעה לוחמי ימ"מ. שניים מהם נפצעו קל ושוחררו מבית החולים ועל השניים הנותרים עדכן בית החולים כי אחד במצב קל והשני במצב קשה ועדיין מורדם ומונשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully