וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסה להציל את אביו - ונדקר לנגד עיניו: המשטרה פענחה את רצח ים בוכבות

עודכן לאחרונה: 1.4.2022 / 19:12

בעקבות סכסוך ארוך שנים ובמהלך ניסיון גישור, אסף מיודיק, בעזרת אחיו זיו, תקף ודקר את אביו של ים. בנו נחלץ לעזרתו, ניסה להיאבק בדוקר - והתמוטט. כחודש וחצי אחרי האירוע, כלל הראיות בתיק נאספו והועברו לפרקליטות. עו"ד משפחת הנרצח: "שום עונש לא ישיב את ים לחיים"

בווידאו: חשד לרצח: בן 25 נורה למוות בפוריידיס/צילום: שירותי הצלה מד"א

המשטרה פענחה היום (שישי) את רצח ים בוכבות בן ה-22, שנדקר למוות לעיני אביו, שנפצע קשה. ב-23 בפברואר כוחות משטרת מרחב אילת הגיעו למקום האירוע בעקבות דיווחים על זירת דקירה והחלו באיסוף ממצאים ובפעולות חקירה ראשוניות. כחודש וחצי אחרי האירוע, כלל הראיות בתיק נאספו והועברו לפרקליטות מחוז הדרום.

שני גברים נעצרו בחשד לרצח. האחד, זיו מיודיק, נעצר במקום; אחיו, אסף מיודיק, גבר כבן 50, השאיר את הפצועים מוטלים ברחוב ונמלט מהזירה. כשבועיים אחרי האירוע, בלשי המשטרה הצליחו ללכוד אותו בדירת מסתור במרכז הארץ בה שהה.

מחומר החקירה עולה כי במהלך ניסיון גישור כושל, בעקבות סכסוך ארוך שנים הקיים בין שתי המשפחות, אסף מיודיק תקף את אביו של ים, וכשהאחרון ניסה לברוח - נדקר בפלג גופו העליון. זיו, אחיו של אסף, אחז בגופו של הקורבן. ים הגיע בעקבות צעקות אביו, ניסה להיאבק עם הדוקר - והתמוטט.

ניידת מחוץ לביתה של תושבת חדרה בת 90 שנמצאה ללא רוח חיים, 12 באוקטובר 2021. שלומי גבאי, מערכת וואלה
פוענח הרצח באילת/מערכת וואלה, שלומי גבאי

מפקד מרחב אילת, נצ"מ משה פינצי, מסר כי "עבודת החקירה ואיסוף הראיות כנגד החשודים בחשד לרצח ים בוכבות לנגד עיני אביו, היא ההוכחה לעבודת המשטרה המאומצת במאבק נגד אלימות המביאה לאובדן חיי אדם. אנו נמשיך לפעול בנחישות ונשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותנו למיגור הפשיעה החמורה וכנגד עבריינים הפועלים בניגוד לחוק".

עורך הדין אריאל עטרי, המייצג את משפחת הנרצח, חיזק את ידי המשטרה והוסיף כי המשפחה "תעשה הכל כדי שהאשמים יתנו את הדין על מעשיהם. למשפחה האבלה ברור ששום עונש, חמור ככל שיהיה, לא ישיב את ים לחיים אך לפחות על ידי הרחקת האשמים מהחברה - יימנע רצח נוסף של חפים מפשע", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully