וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: נוסע בפראות, פוגע ברכבים, עוצר ונמלט רגלית עד שנתפס

עודכן לאחרונה: 31.3.2022 / 13:31

המשטרה ביקשה לעצור צעיר בן 25 מתל שבע שעורר את חשדם אלא שאז הוא החל בנסיעה פרועה תוך שהוא פוגע בארבעה רכבים. הוא נטש את רכבו וניסה להימלט רגלית לתוך שדה. כשנעצר גילו השוטרים כי הוא נוהג ללא רישיון וע"פ החשד תחת השפעת סמים. הוא יובא בפני ביהמ"ש להארכת מעצר

בווידאו: מרדף משטרתי אחרי תושב תל שבע שנהג בפרעות ללא רישיון וככל הנראה תחת השפעת סמים/דוברות משטרת ישראל
לוחמי יחידת יואב של המחוז הדרומי, עצרו אתמול לאחר מרדף צעיר כבן 25 תושב תל שבע, לאחר שנמלט בפרעות תוך פגיעה במספר רכבים. דוברות משטרת ישראל
המרדף אחר הנהג, אתמול/דוברות משטרת ישראל

המשטרה עצרה אתמול (רביעי) צעיר כבן 25 מתל שבע בתום מרדף, לאחר שנמלט בפראות עם מכוניתו תוך פגיעה בכמה רכבים. לאחר שנטש את רכבו וניסה להימלט רגלית, עצרו אותו השוטרים. הוא יובא היום להארכת מעצר בחשד לנהיגה מסוכנת, ללא רישיון ותחת השפעת סמים.

הכל החל כשהנהג עורר את חשדם של השוטרים בנסיעתו, וביקשו לעצור אותו לבדיקה סמוך לבאר שבע. בשלב הזה החל הנהג בנסיעה פרועה, פגע בארבעה כלי רכב תוך כדי זגזוג נתיבים, ולאחר שגרם לתאונה נוספת, נטש את רכבו ונמלט רגלית לתוך שדה.

כשנתפס הנהג על ידי השוטרים שדלקו אחריו באופנוע, הם גילו כי נעשו שינויים בפרטי לוחית הרכב וכן בתוכו נתפסו תרמילי תחמושת. כן גילו כי נהג ללא רשיון נהיגה. הוא חשוד כי נהג תחת השפעת סמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully