וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצול ציני של האבל": סמוטריץ' העלה ציוץ עם תמונות הנרצחים וספג ביקורת קשה

עודכן לאחרונה: 1.4.2022 / 14:26

יו"ר הציונות הדתית פרסם בחשבון הטוויטר שלו את תמונתיהם של 11 הנרצחים בפיגועים האחרונים לצד הכיתוב "הם כבר לא יצביעו לעולם". עוד הוסיף בציניות כי "יש להודות לשקד ולימין שהקימו ממשלת שמאל עם תומכי טרור". השר מתן כהנא בתגובה: "‏ציוץ מתועב"

פיגוע דקירה בצומת אלעזר בגוש עציון/שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים, דוברות בית החולים שערי צדק

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' פרסם היום (שישי) בחשבון הטוויטר שלו את תמונתיהם של 11 הנרצחים בפיגועים האחרונים לצד הכיתוב "הם כבר לא יצביעו לעולם".

עו"ד הוסיף סמוטריץ' כי "‏גם בסוף שבוע הדמים הקשה הזה, צריך לזכור ולהודות לאיילת שקד וליתר חבריה בימינה שלפחות מנעו בחירות חמישיות כשהקימו ממשלת שמאל עם תומכי טרור. נ.ב. שקר כמובן".

בתגובה לדברים, כתב לו השר מתן כהנא מימינה: "‏ציוץ מתועב. הטרור נגד יהודים לא התחיל לפני תשעה חודשים. הטענות האלה הן שפל ערכי וניצול ציני של האבל הכבד. נלחמנו בטרור בעבר, ונמשיך להלחם בו בעתיד"

ח"כ ניר אורבך הגיב גם וכתב כי "אם צריך הוכחה למה לעולם לא תהיה מנהיג הציונות הדתית זה הציוץ העלוב הזה שכל מטרתו בשבוע הקשה הזה היא להרבות ריב ומדון בעם ישראל".

התמונה שפרסם בצלאל סמוטריץ' בחשבון הטוויטר שלו. 1 באפריל 2022. ללא, אתר רשמי
"הם כבר לא יצביעו לעולם". התמונה שפרסם סמוטריץ'/אתר רשמי, ללא

לאחר הביקורת, סמוטריץ' פרסם ציוץ נוסף בו כתב כי " "לשרוף אולפנים ולשקר ביודעין לבוחרים זהו שפל מוסרי. להקים ממשלה עם השמאל הקיצוני והתנועה האיסלאמית שהזהרת רק חודש קודם מחיבור איתם זהו שפל ערכי.לראות איך מרגע הקמת הממשלה האלימות בקרב ערביי ישראל זוקפת קומה ואנו ניצבים בפני גל טרור של ערבים ישראלים שלא היה כמותו ולהתבצר בלשכות המפוארות ואפילו לא להגיע להלוויות הנרצחים זה שפל מוסרי וערכי וזה מעשה מתועב. למחות על כך זו חובה מוסרית וערכית"

עוד בוואלה!

11 נרצחים בשבוע, 10 פיגועים בחודש: המספרים מאחורי גל הטרור של מרץ "האיום"

לכתבה המלאה

אתמול מחבל פלסטיני ניסה לבצע פיגוע דקירה בצומת גיתי אבישר, סמוך לאריאל. מחקירת האירוע עולה כי המחבל ירד מרכב כשבידו סכין ורץ לכיוון תחנת אוטובוס. הוא הגיע לטרמפיאדה בצומת וניסה לדקור צעירה ישראלית בת 18 המתגוררת ביישוב סמוך, שעמדה במקום.

חמישה ישראלים נרצחו בערב יום שני בפיגוע ירי בבני ברק. מסע הירי החל ברחוב השניים בבני ברק ומשם המשיך לרחוב הרצל - שם נורה למוות המחבל. שלושה בני אדם נורות למוות בזירה הראשונה, ושניים נוספים בזירה השנייה.

בפיגוע בחדרה ביום ראשון האחרון נרצחו יזן פלאח ושיראל אבוקרט, שני לוחמי מג"ב. חמישה ישראלים נוספים נפצעו. שני המחבלים, בני דודים תושבי אום אל פחם, נהרגו בתום קרב יריות. ארגון דאעש (המדינה האסלאמית) קיבל אחריות על הפיגוע.

בפיגוע בבאר שבע, שהתרחש לפי כשבוע וחצי, נרצחו ארבעה בני אדם: דוריס יחבס, בת 49 ממושב גילת, אם לשלושה ילדים; לורה יצחק, תושבת באר שבע בת 43 ואם לשלוש בנות; הרב משה קרביצקי, כבן 50, לשעבר שליח חב"ד בשכונת נחל בקע בבאר שבע ואב לארבעה ילדים; ומנחם יחזקאל, בן 67, אף הוא תושב באר שבע. פיגוע הדקירה המשולב החל בתחנת דלק ברחוב דרך חברון בבאר שבע, והמשיך במרכז קניות ברחוב יצחק נפחא בעיר. המחבל הוא תושב חורה, שניסה בעבר לגייס תלמידים לדאעש בבית הספר ביישוב. עוברי אורח ירו בו והרגו אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully